Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ontvangen mail wordt compleet vervormd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

op de laptop van mijn baas wordt zo af en toe (en tot nu toe voor mijn inconsistent) een ontvangen mail compleet onleesbaar weergegeven met onsamenhangende losse tekens, of blijft de mail gewoon compleet leeg. Dit terwijl ik als CC ontvanger de mail wel correct ontvang.

We gebruiken allebei dezelfde servers, dus mijn gedachte is dat het een lokaal probleem is.
Op de laptop draait Vista met Office 2003, de mailclient is dus Outlook. Ik gebruik Windows 2000 SP4 met hetzelfde office pakket.

Meer info nodig, of kan je me verder helpen? Hoor het graag!

Verwijderd

Probeer eens de instellingen van jouw machine over te nemen op die van je baas. Weergave van html enz.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de instellingen gecontroleerd, maar de instellingen lijken hetzelfde.

Ik zie nu echter dat dat een mail bij bij in HTML formaat binnen komt, en dat diezelfde mail bij mijn baas in RichText format wordt vertoond. Met als gevolg dat hij de php opmaak voor zijn neus heeft. Maar ik zie nergens geen instellingen die bepalen dat alle binnenkomende mail in Richt Text moeten weergegeven, en dan nog zou dat niet kloppen aangezien het meestal wel goed wordt weergegeven.

Excuses dat ik dat nog niet vermeld had, dacht dat hij echt een onsamenhangende symbolenbrij binnenkreeg...

EDIT: In het kader van 'waar rook is, is vuur':
Ik kwam deze thread tegen waarbij NOD32 een vergelijkbaar probleem veroorzaakt. Nou staat bij mijn baas NOD32 niet geinstalleerd, maar in de mail waarmee het fout gaat staat wel vermeld dat de mail gecontroleerd is door NOD32 bij de verzender...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 13:21 ]