Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer via HTML een programma aan te spreken op de PDA,

aangezien dit dus geen c:\program files\etc is vraag ik me of wat dit dus wel moet zijn..

als ik de PDA aan me laptop koppel zie ik staan \programma bestanden\ etc..

wat moet ik in me HTML code zetten om hier het .exe bestand aan te spreken van de desbetreffende applicatie die ik probeer aan te spreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Zou je jouw situatie alsjeblieft iets beter kunnen uitleggen? Het is niet echt duidelijk wat je wilt.

Wil je nu via je telefoon met windows mobile 6 een programma op je PC aanspreken of via een webpagina een programma op je telefoon?
En over welk programma gaat het hier om?

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 27-01-2009 10:03 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

ik heb een interne html pagina gemaakt op het netwerk met hierin wat links naar camera's welke via een HTML link draaien, maar ..hier zit dus ook een software matig programmatje bij welke rechtstreeks op de PDA geinstalleerd is, omdat de PDA niet die rechtstreekse html links kan verwerken moet ik dus op die html pagina een snelkoppeling hebben naar het programma welke op de pda geinstalleerd is..

zelfde als je bijv in windows xp/vista een snelkoppeling zou maken naar c:\windows\test.exe..
maar aangezien dit een PDA betreft is er dus geen stationsletter waar ik een verwijzing naar kan maken.

programma wat het hier betreft is axis camera explorer.

PDA gebruikt een pad zoals \programma bestanden\axis\axis.exe

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat je de oplossing moet gaan zoeken in c-html en/of java. Daarmee is vast zoiets wel mogelijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb al even gekeken naar javascript, maar blijf meldingen krijgen dat hij de scripts niet goed kan laden..

beetje lastig voor zoiets simpels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Is het niet mogelijk een eigen protocol te registreren op de PDA en dan cam://link uitvoeren op de pagina?

[ Voor 6% gewijzigd door Joolee op 27-01-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al voor mekaar op de laptop, hier laad hij de link correct rechtstreeks uit javascript..
met uitzondernig dat ik deze moest toevoegen aan de vertrouwde websites groep..

maar..hoe doe je dat met windows mobile? heb al in het register even gekeken of daar iets tussenstaat..
maar helaas..
Pagina: 1