Onlangs ben ik bij mijn werkgever ontslagen (recessie etc. Je kent het wel). Deze baan maakte deel uit van mijn BBL opleiding MBO ICT Beheerder (Niv. 4). Door de samenloop van omstandigheden heb ik als een gek mijn openstaande schoolopdrachten afgemaakt, waardoor ik nu al mijn diploma heb in plaats van in juli pas. In september begin ik een HBO studie dus ik heb nu nog een half jaar om te overbruggen.
Ik heb al gezien dat zelf naar baantjes zoeken op dit moment erg lastig is, dus ik vroeg me af of het een beetje te doen is om me voor een half jaartje bij een detacheringsbureau in te schrijven. Is dat mogelijk of zijn detacheringsbureau's toch vooral uit op mensen voor de lange termijn? Zoja, leggen ze dan geen beperkingen op of iets dergelijks? (Geen auto van de zaak / lager salaris bijv.?)
Ik heb al gezien dat zelf naar baantjes zoeken op dit moment erg lastig is, dus ik vroeg me af of het een beetje te doen is om me voor een half jaartje bij een detacheringsbureau in te schrijven. Is dat mogelijk of zijn detacheringsbureau's toch vooral uit op mensen voor de lange termijn? Zoja, leggen ze dan geen beperkingen op of iets dergelijks? (Geen auto van de zaak / lager salaris bijv.?)