Ik heb sinds een aantal jaar weer een ATI kaart (Sapphire 4870 X2) en merk op dat als ik de drivers installeer.. met of zonder ccc, ik na het verdwijnen van de groenen laadbalk ik een zwart scherm krijg wat een tijdje blijft staan en vervolgens verder gaat naar mijn desktop. Die "pause" zou ik er graag uit willen hebben. Ik heb de drivers als diverse keren opnieuw geinstalleerd maar zonder succes. Nu weet ik niet of dit zo moet zijn of dat het een "probleem" is.
Verder heb ik een probleem met het spel PES 2009. Deze lijkt wel gelocked te zijn op 30fps in fullscreen. Maar zodra ik alt-enter doe dan ga ik in windowed mode en draait hij perfect op 60fps. Gekke is dat als ik weer alt-enter doe deze ook weer in fullscreen met 60fps loopt ...TOT er een onderbreking in het spel komt en dan gaat hij weer verder op 30. Het speelt er schokkend.
Ik heb voor beide google afgezocht maar kon geen antwoord vinden.
Verder heb ik een probleem met het spel PES 2009. Deze lijkt wel gelocked te zijn op 30fps in fullscreen. Maar zodra ik alt-enter doe dan ga ik in windowed mode en draait hij perfect op 60fps. Gekke is dat als ik weer alt-enter doe deze ook weer in fullscreen met 60fps loopt ...TOT er een onderbreking in het spel komt en dan gaat hij weer verder op 30. Het speelt er schokkend.
Ik heb voor beide google afgezocht maar kon geen antwoord vinden.
Ik heb ook een leuke computer..