Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VOIP naar VOIP, kosten? welk provider?

Pagina: 1
Acties:

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:18
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik heb mijn best gedaan om het in de goede categorie te plaatsen.

Ik bel erg veel naar België en ik wordt ook erg vaak gebeld vanuit België wat natuurlijk aantikt op mijn factuur nu dacht ik om gebruik te maken van VOIP.

Ik kan bijvoorbeeld via budgetphone.nl een nummer aankopen voor € 10,00 per jaar, deze koppelen aan een voipbuster account en gratis bellen naar België, diegene die ik bel heeft dan ook dezelfde constructie (nummer van budgetphone + account op voipbuster), echter als je de kleine letters leest zie je dat je maar 300 minuten per week mag bellen. Geldt dit ook als je belt van voipbuster naar voipbuster?

Zijn er andere providers waar je boven de 300 minuten per week kan zitten?

In het kort samengevat:
Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk bellen tussen NL/BE?

EU DNS: 86.54.11.100

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Budgetphone account naar budgetphone account is gratis.
Edit: dan moet je dus een dialplan maken dat je dat nummer via budgetphone belt en niet via Voipbuster.

[ Voor 48% gewijzigd door AtRi op 26-01-2009 20:39 . Reden: aanvulling ]

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:18
AtRi schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:36:
Budgetphone account naar budgetphone account is gratis.
Edit: dan moet je dus een dialplan maken dat je dat nummer via budgetphone belt en niet via Voipbuster.
Voipbuster hoeft niet, dat was gewoon een voorbeeld.
De website van budgetphone is nogal 'crappy' waardoor ik de meeste informatie niet kan vinden.

EU DNS: 86.54.11.100

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Ik zie nergens staan dat je maar 300 minuten per week zou mogen bellen met VoipBuster.
Wel staat er dat er 'slechts' 5000 minuten per maand gebeld mag worden, maar dit is naar 'gratis' nummers.

VoIP <-> VoIP is voor zover ik weet altijd gratis/limietloos geweest, dat zou dus geen probleem mogen zijn.
Overigens heb je daar dan ook geen budgetphone nummer voor nodig.

Je kunt elkaar dan gewoon bellen via de softphone van VoipBuster, of op SIP URI indien je SIP/VoIP hardware gebruikt.