Verschil twee sony TV's

Pagina: 1
Acties:
  • 601 views

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-02 15:00
Ik heb gisteren bij een webshop een Sony televisie besteld: de KDL-40W4500. Vandaag kreeg ik echter een mailtje van de webshop dat de televisie slecht leverbaar is en blijft. Enkele quotes:
Sony heeft als alternatief de KDL-40W4720 aangeboden voor dezelfde prijs. Dit is normaliter een vakhandelsmodel en heeft dezelfde specificaties en uiterlijk dan het door u bestelde model.
.

Mijn vraag is nu: zijn deze televisies ECHT gelijk en wat zouden jullie doen? Van het laatste type kan ik namelijk niet veel vinden op internet.

[ Voor 0% gewijzigd door smeerbartje op 26-01-2009 20:23 . Reden: Typo ]

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Misschien Sony mailen?

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-02 15:00
Nou, ik heb zojuist gezocht op de product support site van Sony, maar ik kan echt nergens een form/email adres vinden om contact op te nemen :(.

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
I hate it! Als ze weer met van die vage type nummers komen die niet op de site tussen de producten voorkomen :(

Ik vermoed dat je weinig verschillen gaat vinden btw; misschien in kleur?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-02 22:16

Nik

3x klikken:

020 658 1888
Sony Nederland B.V.
Schipholweg 275
1171 PK Badhoevedorp

Wat is er mis met bellen anno 2009? Heb je sowieso veel sneller antwoord. Tis n.b. een nummer tegen lokaal tarief. Wat let je?

[ Voor 17% gewijzigd door Nik op 26-01-2009 21:06 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12

DarkSide

theres no place like ::1

Dit soort afwijkende type nummers komen wel vaker voor. Dat zijn meestal speciale modellen voor die alleen een bcc of mediamarkt voert. Deze modellen zijn vaak groot opgekocht tegen een mooie prijs. Maar kunnen soms wel afwijken door bv een HDMI poort minder of een ander contrast.
In de korte zoektocht zie ik dat hij wel gelijk gesteld word aan de 4500.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-02 22:16

OMD

DarkSide schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:06:
Dit soort afwijkende type nummers komen wel vaker voor. Dat zijn meestal speciale modellen voor die alleen een bcc of mediamarkt voert. Deze modellen zijn vaak groot opgekocht tegen een mooie prijs. Maar kunnen soms wel afwijken door bv een HDMI poort minder of een ander contrast.
In de korte zoektocht zie ik dat hij wel gelijk gesteld word aan de 4500.
Andersom chef :+

4720 // 4220 modellen etc. worden aangebode door alleen vakhandelaren. Mediamarkt en BCC etc zijn nou niet bepaald vakhandel :X

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-02 19:24
Kwa prijs ligt het minimum wel bijna 200 euro hoger voor die 4720, dus het zal wel gewoon een opvolger met lichte verbeteringen zijn. Prijstechnisch is het dus sowieso geen slechte deal. wat ik verder gevonden heb, is dat hij misschien 2 HDMI poorten heeft, maar ergens anders staat 3.
Verder zijn alle specificaties hetzelfde (voor zover gegeven) op http://www.youtellme.nl/f...l-40w4720/specifications/ staan een aantal kenmerken.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:11

mr.paaJ

generatie cmd+z

zou me niets verbazen als deze 4720 technisch hetzelfde is als de 4500.
net als dat de V4210 hetzelfde is als de V4000 met alleen een andere kast.
doet Sony wel vaker.

voor de zekerheid even een mailtje sturen / bellen kan geen kwaad.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Nik schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:06:
3x klikken:

020 658 1888
Sony Nederland B.V.
Schipholweg 275
1171 PK Badhoevedorp

Wat is er mis met bellen anno 2009? Heb je sowieso veel sneller antwoord. Tis n.b. een nummer tegen lokaal tarief. Wat let je?
Bellen is inderdaad sneller. Wij zijn hier ook alleen maar bezig met "misschien dit misschien dat", Sony weet het zeker.

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:43
Heb zelf in een winkel (BCC) naar de 40W4500 gekeken en naar de specs gevraagd.

Deze uiteindelijk besteld via internet (plattetv.nl) en de 40W4720 geleverd gekregen. beide toestellen zijn exact hetzelfde kwa specs, uitsluitingen e.d.

Blijkt inderdaad te maken te hebben met wel of geen vakhandel.

[ Voor 5% gewijzigd door Maikel64 op 27-01-2009 16:30 ]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:45

FeaR

In GoT we trust

Uit het Sony Bravia LCD-tv topic (deel 7 om precies te zijn):
De 40W4720 komt men met name tegen in Scandinavische landen. Het lijkt er dus op dat Sony verschillende typenummers hanteert per regio.

Zelf ben ik terughoudend voor dit soort "vreemdelingen". Het kan maar zo zijn dat deze modellen zijn afgestemd op het plaatselijke netwerk. Met alle mogelijk gevolgen vandien v.w.b. bijv. de Alphacrypt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-02 15:17

voodooless

Sound is no voodoo!

Anyway, dit topic heeft niets met audio te maken en zou dus in LCD, Plasma, Projectie & Recording horen. Maar gezien het feit dat dit makkelijk zelf uit te zoeken is doe ik er maar een slotje op ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.