Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Moderatie performance niet meer geüpdate

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Alfredo in "ModBot / Modstatus klachtenloket"
Alfredo in "ModBot / Modstatus klachtenloket"

Om één of andere reden wordt mijn moderatie performance niet meer geüpdatet, maar ik kreeg onlangs wel het bericht dat mijn afwijking te groot was. De ModBot blijft blijkbaar doorrekenen, terwijl de performance pagina ermee ophoudt.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Schijnbaar is het dus een bug? Dan zal er een devver naar moeten kijken, dus bij deze een tikkie naar Lieve Devvers :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Alfredo
Hmm, ik ben er 99% zeker van dat ik hem in LD had geplaatst. Waar stond hij dan?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

In PW :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Alfredo
Ondertussen zijn we meer dan een maand verder en is mijn status terug naar Expert gegaan, om dan vandaag op Actief gezet te zijn. In de afgelopen twee maanden heb ik echter geen enkele moderatie meer gedaan en de Moderatie Performance toont nog steeds alle oude moderaties:
Periode: 11-12-2008 tot en met 10-01-2009.
Totaal aantal moderaties: 990
Gemiddelde afwijking van expertmoderaties: 0,35 (op basis van 990 moderaties)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jouw laatste moderatie is ook van 10-01-2009, daarna heb jij geen moderatie meer gedaan, en dus is het vrij logisch dat je van Expert terug naar Actief bent gegaan.

• Alfredo
Dat is mijn punt toch niet? Volgens de "Moderatie performance" ben ik heel de tijd expert moderator gebleven, met 990 moderaties. De ModBot heeft me ondertussen wel 4 keer van status veranderd, zonder dat ik daar als gebruiker de aanleiding van kan zien.
Om één of andere reden wordt de Moderatie performance bij mij dus niet meer geüpdatet.

Verder, als ik al twee maanden geen moderatie meer heb gedaan, lijkt het mij vreemd dat ik pas sinds gisteren gedegradeerd werd. Normaal gezien moet je minstens 40 moderaties hebben voor de Expert status en dat is bij mij sinds 2 januari al niet meer het geval.

[ Voor 27% gewijzigd door Alfredo op 04-03-2009 14:47 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

Alfredo schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:44:
[...]
Verder, als ik al twee maanden geen moderatie meer heb gedaan, lijkt het mij vreemd dat ik pas sinds gisteren gedegradeerd werd. Normaal gezien moet je minstens 40 moderaties hebben voor de Expert status en dat is bij mij sinds 2 januari al niet meer het geval.
Het terugschroeven van de status op basis van aantal moderaties gaat met max 1 stap per keer en je blijft dan weer voor een maand op die status staan. Dat klopt dus wel degelijk.

Intentionally left blank

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen bug dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.