Verwijderd

Topicstarter
op mijn nieuwe Cowon D2 wilde ik de laatste firmware zetten, maar dit mislukte zodat ik het apparaat nu helemaal niet meer kan gebruiken.

Windows herkent het apparaat ook niet meer als Cowon D2.

wie oh wie helpt mij?

Ben Kuipers
Hellevoetsluis

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi Ben, welkom op GoT :)

Je topicstart is wat karig. Wij kunnen zo op afstand moeilijk bepalen wat er mis is, dus het is wel handig als je je topicstart wat uitbreidt met relevante informatie. We willen graag dat je op GoT eerst zelf aangeeft wat je al geprobeerd hebt voordat je een topic opent. Hier help je zowel ons als jezelf mee.

Ik zou je dus willen vragen de topicstart wat uit te breiden met wat meer informatie. Te denken valt aan een reset, een andere pc proberen, wellicht een reset op de D2 zelf, dat soort dingen.

Kijk ook even in Het algemeen beleid, daar staat een handig stappenplan wat je kunt gebruiken om je topicstart aan te vullen. :)

Ik pas verder je titel nog even aan, zodat deze wat beschrijvender is. Dan zien de mensen met kennis eerder waar het topic over gaat. :Y)

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-01 21:18
Ik heb zelf (nog) geen D2, maar is het niet een optie om alles wat in de map staat te verwijderen en helemaal opnieuw erop te zetten?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:03:
op mijn nieuwe Cowon D2 wilde ik de laatste firmware zetten, maar dit mislukte zodat ik het apparaat nu helemaal niet meer kan gebruiken.

Windows herkent het apparaat ook niet meer als Cowon D2.

wie oh wie helpt mij?

Ben Kuipers
Hellevoetsluis
Welke versie precies van de firmware ;) met nummertjes graag :)

Voor de rest kan het apparaat ook aan? Waar is hij blijven hangen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker