Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:38
Hallo. Ik wil nieuwe oordopjes gaan kopen maar zit nog te twijfelen tussen de V-Moda Bass Freq Black en de AKG K340. Wie heeft ervaring met deze oordopjes? Wie kan mij de + en - punten van de oordopjes geven?

Frequentierespons V-Moda = 8 Hz - 22 kHz Hz-kHz (ik weet niet wat de frequentierespons inhoud)
Frequentierespons AKG K340 = 11,5 - 23 Hz-kHz

Alvast bedankt.

Master_A

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Amiet01 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:13:
Hallo. Ik wil nieuwe oordopjes gaan kopen maar zit nog te twijfelen tussen de V-Moda Bass Freq Black en de AKG K340. Wie heeft ervaring met deze oordopjes? Wie kan mij de + en - punten van de oordopjes geven?

Frequentierespons V-Moda = 8 Hz - 22 kHz Hz-kHz (ik weet niet wat de frequentierespons inhoud)
Frequentierespons AKG K340 = 11,5 - 23 Hz-kHz

Alvast bedankt.
Als er een ding is wat je moet onthouden als je kijkt naar oordopjes dan is het wel dat cijfers nauwelijks iets uitmaken (zeker als ze ook nog eens in dezelfde prijsklasse vallen). Wat meer uitmaakt zijn dingen als het draagcomfort, uiterlijk en het geluid dat het daadwerkelijk buiten het zwart op wit produceert. Ik denk trouwens dat de twee elkaar niet veel ontlopen wat kwaliteit betreft. Hoogstens zal een van de twee beter zijn in een bepaald genre dan de ander. Het is allemaal heel persoonlijk welke je beter vindt klinken. Heb je al de head-fi forums afgestruind naar informatie?(geloof me, dat is echt een bron van audiokennis en er zal meer informatie tussenstaan dan je hier ooit op GoT zal tegenkomen) Ik neem trouwens aan dat jij de k340 in ears bedoeld (er zijn ook cans).

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is je al vaak genoeg verteld dat we hier op GoT inzet verwachten alvorens je hier een topic opent. Omdat hier wederom niets van te zien is in je topicstart gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.