Ik sta op het punt twee nieuwe monitors te kopen (LG W2261V ?) voor een Dual monitor opstelling.
Ik ga er ook een nieuwe videokaart bij kopen (ASUS ? PCI-e 16x passief).
Ik wil graag advies vragen. Waar moet ik op letten bij het kopen van de videokaart?
Uiteraard dat hij 2x DVI heeft maar hoe sluit ik de videokaart aan naar de monitors?
Gaat dat dan via de 2x DVI connectors of moet er op de videokaart ook 2x een HDMI aansluiting zitten?
Als ik het goed begrepen heb via dit forum, sluit je de monitors gewoon via de DVI connectors aan
En sluit je bv een blue ray speler via een HDMI kabel aan op je monitor?
Ik kies voor deze LG omdat hij een hoge resolutieinstelling heeft, groter dan 1650x1080.
De meeste 22" monitors hebben 1650x1080, dat is voor mij te weinig.
Ik werk momenteel met een LG 20" wide monitor en die heeft nu ook 1650x1080 en dat werkt zeer prettig voor mij! Lekker kleine lettertjes. Ik ben bang dat 1650x1080 op een 22" monitor de letters mij te groot worden, daar hou ik niet van.
Heeft iemand een advies voor mij welke videokaart in aanmerking komt hiervoor?
Hartelijk dank alvast.
groeten JP!
Ik ga er ook een nieuwe videokaart bij kopen (ASUS ? PCI-e 16x passief).
Ik wil graag advies vragen. Waar moet ik op letten bij het kopen van de videokaart?
Uiteraard dat hij 2x DVI heeft maar hoe sluit ik de videokaart aan naar de monitors?
Gaat dat dan via de 2x DVI connectors of moet er op de videokaart ook 2x een HDMI aansluiting zitten?
Als ik het goed begrepen heb via dit forum, sluit je de monitors gewoon via de DVI connectors aan
En sluit je bv een blue ray speler via een HDMI kabel aan op je monitor?
Ik kies voor deze LG omdat hij een hoge resolutieinstelling heeft, groter dan 1650x1080.
De meeste 22" monitors hebben 1650x1080, dat is voor mij te weinig.
Ik werk momenteel met een LG 20" wide monitor en die heeft nu ook 1650x1080 en dat werkt zeer prettig voor mij! Lekker kleine lettertjes. Ik ben bang dat 1650x1080 op een 22" monitor de letters mij te groot worden, daar hou ik niet van.
Heeft iemand een advies voor mij welke videokaart in aanmerking komt hiervoor?
Hartelijk dank alvast.
groeten JP!