Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Drivers voor Panasonic NV-DS65 werken niet? *

Pagina: 1
Acties:

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-11 12:18
Hallo,

Ik heb hier een digitale camera een Panasonic NV-DS65.
Nu ben ik ondertussen al een week opzoek naar drivers die het doen.

het volgende ben ik afgegaan.

-panasonic site
-Google (iets van 100 x)
-Driver guide
-Tweakers
-Andere forums
-Panasonic gebeld om driver cd, konden ze me niet mee verder helpen.

Wie heeft een goede link voor deze drivers voor Win XP of Vista 64 bit

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-11 21:45

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Wat moeten deze drivers kunnen dan wat je op dit moment nog niet kan met XP of vista?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat moet het doel zijn van de drivers, als het er puur om gaat om de foto's van je camera te halen moet deze als het goed is plug en play zijn, eventueel je geheugenkaart gewoon in een kaartlezer stoppen werkt ook.

Als je software zoekt om je foto's te organiseren en bij te houden kun je eventueel meuk: Google Picasa 3.0 overwegen.

Tevens is mijn eerste hit met google, zoekend op merk en typenummer deze: Download Drivers - Cameras - Panasonic - nv-ds65 - driver24262.zip

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

http://dlc.panasonic-euro...ult.aspx?modelcode=NVDS65
Is het niet de tweede van boven?

Gewoon naar de site van Panasonic gegaan en bij downloads gezocht op typenummer. Ben benieuwd hoe jij daar dan gezocht hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door CoolGamer op 26-01-2009 16:54 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Zaratrass
Nou Windows herkent de camera niet.. in apparaatbeheer geeft hij aan dat ik usb drivers moet hebben.

wiethoofd jou onderste link werkt niet.

• Zaratrass
TheCoolGamer schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:52:
http://dlc.panasonic-euro...ult.aspx?modelcode=NVDS65
Is het niet de tweede van boven?

Gewoon naar de site van Panasonic gegaan en bij downloads gezocht op typenummer. Ben benieuwd hoe jij daar dan gezocht hebt.
dat heb ik dus ook geprobeerd maar dan krijg ik niet op mijn scherm.. misschien omdat ik een - er tussen doe dan ofzo

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:44
Deze dan?
http://dlc.panasonic-euro...ang=en&src=3&uilang=en-GB

Je hoeft alleen op 'accept' te klikken en dan op downloaden.

[ Voor 21% gewijzigd door cornfed99111 op 26-01-2009 17:04 ]

• Zaratrass
cornfed99111 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:03:
Deze dan?
http://dlc.panasonic-euro...ang=en&src=3&uilang=en-GB

Je hoeft alleen op 'accept' te klikken en dan op downloaden.
Deze drivers werken dus niet...
Wiethoofd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:49:
Wat moet het doel zijn van de drivers, als het er puur om gaat om de foto's van je camera te halen moet deze als het goed is plug en play zijn, eventueel je geheugenkaart gewoon in een kaartlezer stoppen werkt ook.

Als je software zoekt om je foto's te organiseren en bij te houden kun je eventueel meuk: Google Picasa 3.0 overwegen.

Tevens is mijn eerste hit met google, zoekend op merk en typenummer deze: Download Drivers - Cameras - Panasonic - nv-ds65 - driver24262.zip
Deze drivers zijn niet echt bepaald te downloaden heb al op driver24262.zip gezocht,, maar dan moet ik driverdetect downloaden... maar dat is troep!

[ Voor 106% gewijzigd door Zaratrass op 26-01-2009 17:35 ]

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

manii schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:25:
[...]
Deze drivers werken dus niet...
Hoezo werkt die dan niet?
En als je via Apparaatbeheer deze driver installeert?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 09:59

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

TheCoolGamer schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:49:
[...]

Ik denk ook dat het ergens anders aan ligt. Wat geeft windows weer bij het aansluiten? Soms zie je in apparaatbeheer bij de USB devices staan dat een apparaat uitgeschakeld is omdat het mogelijk een conflict veroorzaakt. Deze kun je dan handmatig alsnog inschakelen waardoor ze wel werken. Of dat nu de oplossing is weet ik niet, maar het is mogelijk. Je zoekt drivers voor windows XP of Vista x64, heb je een dualboot systeem of 2 systemen en werkt het op beide niet? Als het 1 systeem is, zou je kunnen denken aan een defecte USB poort. Werkt de camera op beide niet, dan zou er ook wat mis kunnen zijn met de camera.

[ Voor 17% gewijzigd door Hann1BaL op 26-01-2009 17:52 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

En wat als je de camera op een andere computer aansluit, werkt deze daar dan wel of ook niet?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Zaratrass
TheCoolGamer schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:49:
[...]

Dit gedaan werkt niet.. Als ik de drivers uitpak staat er ook alleen maar een map win98se.. Via apparaatbeheer pakt hij niet eens drivers.
Hann1BaL schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:51:
[...]

Ik denk ook dat het ergens anders aan ligt. Wat geeft windows weer bij het aansluiten? Soms zie je in apparaatbeheer bij de USB devices staan dat een apparaat uitgeschakeld is omdat het mogelijk een conflict veroorzaakt. Deze kun je dan handmatig alsnog inschakelen waardoor ze wel werken. Of dat nu de oplossing is weet ik niet, maar het is mogelijk. Je zoekt drivers voor windows XP of Vista x64, heb je een dualboot systeem of 2 systemen en werkt het op beide niet? Als het 1 systeem is, zou je kunnen denken aan een defecte USB poort. Werkt de camera op beide niet, dan zou er ook wat mis kunnen zijn met de camera.
Windows geeft nu wel aan dat het om een camera/video camera gaat.. Maar nog steeds dat ik drivers benodigd ben. En het gaat hier om 2 verschillende computers.
Wiethoofd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:52:
En wat als je de camera op een andere computer aansluit, werkt deze daar dan wel of ook niet?
Ondertussen op 4 computers inc. laptop getest.. niets werkt!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

manii schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:36:
[...]

Dit gedaan werkt niet.. Als ik de drivers uitpak staat er ook alleen maar een map win98se.. Via apparaatbeheer pakt hij niet eens drivers.
En die installeren lukt niet?

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:44
Heb je het zip bestand wel uitgepakt?
Je moet de setup draaien bij de bestanden.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Drivervragen mogen in het betreffende OS forum. Daarnaast is je topictitel niet echt duidelijk dus die pas ik ook nog even aan

Drivers Gezocht > [XP] Drivers voor Panasonic NV-DS65 werken niet? *
CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Zaratrass
TheCoolGamer schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:16:
[...]

En die installeren lukt niet?
deze installeren heb ik al gedaan... veranderd verder niets

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:24
manii schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:55:
[...]

deze installeren heb ik al gedaan... veranderd verder niets
Ik weet niet waarom jij dat ding via USB wilt aansluiten, maar als je video's wilt overzetten of dat ding als webcam wilt gebruiken moet je hem via FireWire gaan aansluiten. Dan wordt hij als het goed is ook automatisch door Windows herkent :)

[ Voor 4% gewijzigd door Flappie op 27-01-2009 23:15 ]

• Zaratrass
Flappie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:15:
[...]

Ik weet niet waarom jij dat ding via USB wilt aansluiten, maar als je video's wilt overzetten of dat ding als webcam wilt gebruiken moet je hem via FireWire gaan aansluiten. Dan wordt hij als het goed is ook automatisch door Windows herkent :)
maar ik heb helaas geen firewire aansluiting, op een van de computers
Pagina: 1