Toon posts:

samsung 226b probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, winamp bijvoorbeeld geeft bij de standaart bento elke 1 toets een andere kleur
en dat is 1 specifice kleur maar hij blijft dezelfde, ook als je winamp door het beeld heen sleept
zouden dit dode pixels?, omdat het 1 specifike teken blijft., het is wel zo dat als ik een andere kleur instel
het over is....

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-04 09:11
Dus als je Winamp verplaatst, verschuiven de dode pixels mee denk je? Natuurlijk niet.
Dit lijkt me een foutje in je Winamp-skin, ook omdat het met een andere kleur opgelost is. Even opnieuw installeren dus.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het ff opnieuw instaleren....

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Lees je eens in over wat een "dode pixel" precies is en je zult snappen dat zo'n ding niet mee verhuist naar een andere locatie als je je venstertjes versleept.

Het is wel de bedoeling dat je voordat je een topic opent je eerst zelf wat probeert om het "probleem" op te lossen en ook in je topicstart aan te geven wat je al hebt gedaan. Zoals je ook hebt kunnen lezen toen je registreerde in de Registratievoorwaarden / korte FAQ.
Een meeschuivende pixel is in ieder geval geen dode pixel. Dit lijkt gewoon een probleem met je Winamp skin te zijn.

Het topic sluit ik omdat ik je eigen inzet in dit geval gewoon te sterk mis.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.