Toon posts:

[LCD] flikkering op philips 37pfl 7603

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een HP hdx 16 1060 gekocht met nvidia 9600M GT videokaart.
Deze sluit ik met een HDMI kabel aan op mijn philips ambilight 37pfl 7603d. Het is beeld is dan goed in HD (1920*1080) maar wanneer ik met de muis beweeg of de laptop hard aan het 'denken' is bijvoorbeeld bij kopieer opdrachten van grote bestanden, flikkert het beeld enorm. Wanneer ik de muis weer stilhoud is het weer perfect beeld.

Heeft iemand een suggestie?

B.v.d.
Joost.

Verwijderd

Topicstarter
opgelost na update firmware tv en drivers videokaart

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem, maar dan met mijn Macbook (in combinatie met hetzelfde scherm). Het betreft een macbook van eind 2007, met Intel GMA950. Ik heb zowel firmware van de TV als drivers van de 950 geupdate. Het probleem lijkt nu een tikkeltje minder, maar nog steeds storend aanwezig. Je kan de TV zo zeker niet als extra beeldscherm gebruiken. Films kijken e.d. gaat zonder problemen, ik kan het geflikker daar helemaal niet in terugzien. Ik draai overigens XP middels bootcamp.

Is er nog iemand met vergelijkbare problemen? Aangezien de topicstarter zijn probleem opgelost heeft met drivers te updaten (firmware lijkt me hier niet de doorslaggevende fix te zijn, aangezien bij mij het probleem niet verholpen is), lijkt het me dus een driver-issue.