Welke speakerset (nr. 400292)

Pagina: 1
Acties:

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:00

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter
Goed, ik wil dus een beetje kunnen genieten van m'n muziekcollectie op m'n zolderkamertje. Dit is een vrij kleine kamer van 3 bij 4 (ongeveer) en ik heb geen geld voor een stereosetje.

Ik gebruik dus m'n comp om cd's af te spelen en m'n geluidskaart is geen flitsende dolby/EAX/blabla (om precies te zijn een SB16 MCD, jaja hij doet 't nog best hoor) ding maar 't kan er mee door. Nou was mijn vraag dus wat ik 't beste kan kopen? 't Liefst dat 't m'n hele kamer opvult met een lekker geluidje :)

Budget: max. fl. 300,- (nee ben niet rijk nee :P), liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Twee missions uit de 700 serie halen..
of een paar Jamo'otjes ofzo

Verwijderd

je moet dus een speakersetje hebben dat ook een versterkertje heeft !!! neem de fps1500 van creative of iets dergelijks , dan heb je 4,1 surround geluid klinkt geinig voor het geld , en kost 150 ? gulden oid.

Verwijderd

Kunt ook nog even doorsparen, koop dan een DTT2500 van creative (+/- 600,-)heb je echt geen stereo toren meer nodig nee, kan het weten.
klinkt ech wel, was een van mijn aankopen waar ik nooit spijt van had, moet je voorstellen in een zolder kamertje, en dan dat geluid :9~:9~

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op zondag 25 februari 2001 23:34 schreef cmdr_sm het volgende:
Twee missions uit de 700 serie halen..
of een paar Jamo'otjes ofzo
ehm, 1 Mission 700 kost al 248,- dus die zijn dan toch te duur?

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

ik bedoelde niet letterlijk de 700, maar uit de 700-serie.
ik heb ze hier staan van 150 per stuk..

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:53
hey, ik heb zelf een creative fps1500. goed geluid als je kamer niet al te groot is.

werkt goed met sb16, omdat ik die ook heb maar vanmiddag ga ik een terratec 512i halen!

>:)

Dx1

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:00

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties tot zover :)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Staat hier nog een Creative FPS 1000 of 1500 met een Soundblaster Live voor 175 piek.

Mag je hem wel komen halen (Arnhem, naast station Velperpoort)

Verwijderd

2dehands grote oude zware philips speakers, die blazen als de touwtyfus, nemen alleen wel vrij veel ruimte in en zijn denk ik te zwaar om op te hangen

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 23:47 schreef burningrubber het volgende:
Kunt ook nog even doorsparen, koop dan een DTT2500 van creative (+/- 600,-)heb je echt geen stereo toren meer nodig nee, kan het weten.
klinkt ech wel, was een van mijn aankopen waar ik nooit spijt van had, moet je voorstellen in een zolder kamertje, en dan dat geluid :9~:9~
Voor pc speakers zijn ze wel leuk , maar ga me niet vertellen dat er zo'n mooi geluid uitkomt.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Neem een Yamaha set. Voor dit budget prima sets, goede midtonen en diepe bass (tot 32Hz) dan spreek ik over de YST-M50.

6.5" woofers, zie je bij Creative sets niet gebeuren, en neem geen Creative DTTT2500/3500. De subwoofers zijn bijna niet beter dan de goedkope versies, enig voordeel is dat ze Dolby AC-3 geluid ondersteunen, maar met jouw geluidskaart zul je daaar niets van merken.

http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi.exe/Specs/?gSPK00007YSTMS50

Voor F310,- (Incl. BTW) heb je deze set, vergelijk de specs maareens met die van Creative sets van F300,-. Dan zul je merken welke beter zal klinken.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op maandag 26 februari 2001 14:58 schreef InSaNe400 het volgende:
Staat hier nog een Creative FPS 1000 of 1500 met een Soundblaster Live voor 175 piek.

Mag je hem wel komen halen (Arnhem, naast station Velperpoort)
ehm ja natuurlijk kan je ze toch beter nieuw bestellen: http://www2.tweakers.net/pricewatch/13889

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 17:08 schreef kibiru het volgende:

[..]

Voor pc speakers zijn ze wel leuk , maar ga me niet vertellen dat er zo'n mooi geluid uitkomt.
Dacht het dus wel he, ze zijn niet voor niets zo populair hier(en overal)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vond ze eerst ook wel lekker klinken, maar nu heb ik een fatsoenlijke versterker + boxen en vind ik ze een beetje ... hoe noem je dat? Dof? Hij mist gewoon wat in het hoge-tonen gebied.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 00:16 schreef DMaarten het volgende:

[..]

Dacht het dus wel he, ze zijn niet voor niets zo populair hier(en overal)
Zoals ik al zei , leuke PC SPEAKERS.
Ga dit aub toch niet met goede hifi speakers vergelijken want dat verliezen ze grandioos.
Geloof mij nou maar als je de mogelijkheid hebt sluit m dan op een hifi inst. aan, of als je iets wil kopen denk dan in die richting en je doet jezelf een plezier.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik heb hier de Dtt3500 staan, geloof me, het komt niet eens in de buurt van HiFi.

Jag
Pagina: 1