Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CoD4] Crash to desktop na game laden

Pagina: 1
Acties:

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb nu opeens uit het niets, een probleem met mijn Call of Duty 4 installatie.

Als ik een multiplayerspel opstarten gaat hij laden, en als het laadscherm klaar is, springt hij eventjes naar het spelscherm, je hoort wat spelgeluiden en dan crasht hij naar de desktop.
Dit gebeurt eigenlijk altijd zonder enige melding.

Ik heb via Google vrij weinig concrete oplossingen kunnen vinden.
Ik heb m'n videokaartdrivers geupdate, DirectX geupdate, Realtek geluidskaart uitgezet, Xfire uitgezet.

Ik heb ondertussen geen nieuwe programma's geinstalleerd die het zouden kunnen beinvloeden.

Iemand ervaring of toevallig een oplossing voor dit zeer irritante probleem?

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:49
Gooi je mod-directory eens leeg (of kopieer hem even uit de mod folder), dat heeft geen invloed op je rankings maar wellicht dat daar iets inzit wat er niet in hoort. En het feit dat cod4 wel opstart is in principe een goed teken, krijg je dit als je singleplayer doet of multiplayer?

Ik heb me laatst ook rotgezocht waarom CoD4 crashte, bleek dat ik een jack-plug in de onboard microfoon moest steken (hangt af van het mobo). En toen werkte CoD4 weer.

[ Voor 4% gewijzigd door loewie1984 op 26-01-2009 15:48 ]

discogs

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:49
Did it work?

discogs

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Nope, was niet de oorzaak. De oorzaak was klaarblijkelijk een screencapturetooltje wat aanstond, dit cancel ik normaal altijd meteen bij het opstarten, alleen de laatste tijd blijkbaar niet meer gedaan. Daarom lukte het niet.

Thanx voor je insteek, dit is weer een mooie oplossing voor in de archieven. :)