Ons netwerk heeft een hele lange tijd gewoon goed gewerkt, alleen nu werkt het niet meer. (Alles Vista)
De opstelling is als volgt:
PC1 ------------------------------------------------------------
Vanaf PC1 kan ik niet in LAPTOP, en andersom ook niet (printen vanaf LAPTOP via PC1 gaat dus ook niet)
Ik ging dus kijken in Netwerkbeheer en die liet me dus dit zien (vanaf de laptop):

Raar genoeg, want tussen Wii Tiger (zo heet mijn netwerk), zou dus tussen een switch liggen en dan weer een switch pas worden verbonden met de router? (Wii Tiger hoort D-Link systems te zijn??)
Als ik op PC1 kijk zie ik dat deze met het netwerk "netwerk" verbonden is. Ik kan ook verder geen andere netwerken vinden..
Iemand een oplossing?
De opstelling is als volgt:
PC1 ------------------------------------------------------------
D-LINK DIR-615 -------- MODEM
LAPTOP - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Vanaf PC1 kan ik niet in LAPTOP, en andersom ook niet (printen vanaf LAPTOP via PC1 gaat dus ook niet)
Ik ging dus kijken in Netwerkbeheer en die liet me dus dit zien (vanaf de laptop):

Raar genoeg, want tussen Wii Tiger (zo heet mijn netwerk), zou dus tussen een switch liggen en dan weer een switch pas worden verbonden met de router? (Wii Tiger hoort D-Link systems te zijn??)
Als ik op PC1 kijk zie ik dat deze met het netwerk "netwerk" verbonden is. Ik kan ook verder geen andere netwerken vinden..
Iemand een oplossing?
[ Voor 5% gewijzigd door lvrijn op 26-01-2009 15:28 ]