Beste Gebruikers,
Ik heb even een vraagje voor de deskundige onder ons.
Ik heb vorig jaar een computer gekocht bij MyCom.
Na een jaar was ik wel uitgekeken op het moederbord M2V-TVM van ASUS. Daarin zat een dualcore 4200AMD in.
Nu heb ik inmiddels zelfeen P5Q gekocht. Maar wilde ik gisteren mijn M2V-TVM moederbord overbrengen naar een andere kast om er zo een mooie computer van te maken voor mijn zusje.
Alles erin geplaatst, nieuwe cooler erbij en aansluiten maar.
Helaas, het resultaat was kort en krachtig. Geen beeld en geen actie.
Pc start op, lampjes branden, geen piepjes etc.
Nu had ik een vraag.
Mijn voeding is 20 pins. Deze kast heeft een 24 pins aansluiting en 4 pins apart.
Kan het zijn dat daarom mijn kast totaal niet reageert en alleen de fans doet draaien en verder niente.
Ik heb nu namelijk alleen de 20 pins aangesloten.
Ik kan niks vinden als het gaat hoeveel wattage dit moederbord benodigd heeft, dus ik stel de vraag maar hier.
Kan iemand mij het verlossende woord schenken!, je zou me gelukkig maken.
Ik heb even een vraagje voor de deskundige onder ons.
Ik heb vorig jaar een computer gekocht bij MyCom.
Na een jaar was ik wel uitgekeken op het moederbord M2V-TVM van ASUS. Daarin zat een dualcore 4200AMD in.
Nu heb ik inmiddels zelfeen P5Q gekocht. Maar wilde ik gisteren mijn M2V-TVM moederbord overbrengen naar een andere kast om er zo een mooie computer van te maken voor mijn zusje.
Alles erin geplaatst, nieuwe cooler erbij en aansluiten maar.
Helaas, het resultaat was kort en krachtig. Geen beeld en geen actie.
Pc start op, lampjes branden, geen piepjes etc.
Nu had ik een vraag.
Mijn voeding is 20 pins. Deze kast heeft een 24 pins aansluiting en 4 pins apart.
Kan het zijn dat daarom mijn kast totaal niet reageert en alleen de fans doet draaien en verder niente.
Ik heb nu namelijk alleen de 20 pins aangesloten.
Ik kan niks vinden als het gaat hoeveel wattage dit moederbord benodigd heeft, dus ik stel de vraag maar hier.
Kan iemand mij het verlossende woord schenken!, je zou me gelukkig maken.