Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista 64] Remote desktop connection

Pagina: 1
Acties:

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Ik wil binnenkort de overstap maken naar Vista 64bit, tegelijkertijd met de aanschaf van een nieuwe laptop.
Nu werk ik veel met remote desktop connections (XP Pro).

Nu heb ik net even de comparison chart van de Vista versies bekeken en dan lijkt het dat de Home Premium editie geen RDC ondersteund? Klopt dit en moet ik dus aan de Ultimate ? (ik wil geen VNC ofzo draaien).

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:28
Bedoel je naar werkstations (zodat je je vista machine kunt overnemen) of naar servers toe? Dat laatste werkt gewoon

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:03
Het is mogelijk om dit in te schakelen --> http://www.unet.fi/fransb...on-on-vista-home-premium/

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 12:26
Bedankt Eric dat ga ik ook eens proberen :) Neem aan dat ik die bat slechts eenmalig hoef uit te voeren? Na een reboot werkt het nog?

[ Voor 51% gewijzigd door et36s op 26-01-2009 14:57 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er staat dat bovenstaande hack niet werkt op Vista 64bit. Wellicht is een dergelijke hack niet eens toegestaan onder de Vista EULA. Dus je moet al aan de business of ultimate.

• -SaveMe-
Noork schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:58:
Er staat dat bovenstaande hack niet werkt op Vista 64bit. Wellicht is een dergelijke hack niet eens toegestaan onder de Vista EULA. Dus je moet al aan de business of ultimate.
Daar was ik al bang voor idd :( Naja, dan maar wat extra uittrekken voor Vista Ultimate 64x.
Thanks voor de snelle feedback allen!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
http://andrewblock.net/?p=235

Deze hack werkt wel voor Home Premium x64.

Je zit echter nog steeds met de legaliteit van het geheel, je bent dan inderdaad in strijd met de EULA.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11 18:04
anders is vista business mischien een idee? hier ziet gewoon RDC in :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Business is ook genoeg hoor, het zijn slechts de home-edities die niet werken dus Home Basic en Home Premium.

En inderdaad, als je zo'n ranzige hack toepast zoals hierboven genoemd loop je het risico op een instabiel systeem, maar ook verloopt je recht om het product te gebruiken omdat je moedwillig in strijd met de licentieovereenkomst handelt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• -SaveMe-
Ik heb al besloten om de Ultimate Editie maar aan te schaffen omdat ik EN de multimedia ondersteuning van de Home Editions wil hebben en RDC wat ook in de Business zit.

Pagina: 1