GamiQ, de game notes app met game maps!
Bedoel je naar werkstations (zodat je je vista machine kunt overnemen) of naar servers toe? Dat laatste werkt gewoon
Het is mogelijk om dit in te schakelen --> http://www.unet.fi/fransb...on-on-vista-home-premium/
Bedankt Eric dat ga ik ook eens proberen
Neem aan dat ik die bat slechts eenmalig hoef uit te voeren? Na een reboot werkt het nog?
[ Voor 51% gewijzigd door et36s op 26-01-2009 14:57 ]
Er staat dat bovenstaande hack niet werkt op Vista 64bit. Wellicht is een dergelijke hack niet eens toegestaan onder de Vista EULA. Dus je moet al aan de business of ultimate.
Daar was ik al bang voor iddNoork schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:58:
Er staat dat bovenstaande hack niet werkt op Vista 64bit. Wellicht is een dergelijke hack niet eens toegestaan onder de Vista EULA. Dus je moet al aan de business of ultimate.
Thanks voor de snelle feedback allen!
http://andrewblock.net/?p=235
Deze hack werkt wel voor Home Premium x64.
Je zit echter nog steeds met de legaliteit van het geheel, je bent dan inderdaad in strijd met de EULA.
Deze hack werkt wel voor Home Premium x64.
Je zit echter nog steeds met de legaliteit van het geheel, je bent dan inderdaad in strijd met de EULA.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
anders is vista business mischien een idee? hier ziet gewoon RDC in
Business is ook genoeg hoor, het zijn slechts de home-edities die niet werken dus Home Basic en Home Premium.
En inderdaad, als je zo'n ranzige hack toepast zoals hierboven genoemd loop je het risico op een instabiel systeem, maar ook verloopt je recht om het product te gebruiken omdat je moedwillig in strijd met de licentieovereenkomst handelt.
En inderdaad, als je zo'n ranzige hack toepast zoals hierboven genoemd loop je het risico op een instabiel systeem, maar ook verloopt je recht om het product te gebruiken omdat je moedwillig in strijd met de licentieovereenkomst handelt.
Ik heb al besloten om de Ultimate Editie maar aan te schaffen omdat ik EN de multimedia ondersteuning van de Home Editions wil hebben en RDC wat ook in de Business zit.
Pagina: 1