Hallo,
Ik ben van plan naar een Mac te switchen na al die jaren Windows gebruik
ik zit dus met een klein probleem welke moet ik nou halen
- Macbook Alu 2.0 GHz / € 971, 19 (-19% = € 227,81)
- Macbook Alu 2.4 GHz / € 1214,19 (-19% = € 284.81)
bij de MediaMarkt hebben ze 3 dagen actie dag (zonder 19% BTW) wat natuurlijk fantastisch is, je kunt die spullen daar niet laten liggen
maar goed hier mijn verhaal ik doe dus ICT Beheer als opleiding en opzich ben ik beter af met windows (maar daarvoor bootcamp ik wel)
het gebruik van VMware, maakt die 0,4 GHz nou veel uit en zal ik een upgraden naar 4 GB ?
of is het verstandiger om later pas te upgraden nu DDR3 nog redelijk duur zijn en die 0,4 Ghz weinig uit maakt (backlight keyboard heeft voor mij geen meerwaarde)
voor mensen die geinterreseerd zijn in MediaMarkt actie dagen
Dag 1 (maandag 26 jan) = LCD, Plasma TV
Dag 2 (dinsdag 27 jan) = Computer, notebook etc
Dag 3 (woensdag 28 jan) = Mp3, telecom, HIFI, bluray / dvd
meer info op http://www.mediamarkt.nl/specials/btwdagen/index.html
hopen dat er geen addertje onder het gras ligt bij MediaMarkt, niet dat ze opeens zeggen Nee, helaas geld niet voor Apple producten want dan word ik gek
* er staat boven die flyer trouwens uitgesloten voor Loewe, BOSE, Philips Aurea, Philips 9000 series en 786/856/958 series van Samsung
* dus ....

hmm ik lees in een andere topic dat het 16% moet zijn
, maarja het is en blijft een mooie korting
Ik ben van plan naar een Mac te switchen na al die jaren Windows gebruik
ik zit dus met een klein probleem welke moet ik nou halen
- Macbook Alu 2.0 GHz / € 971, 19 (-19% = € 227,81)
- Macbook Alu 2.4 GHz / € 1214,19 (-19% = € 284.81)
bij de MediaMarkt hebben ze 3 dagen actie dag (zonder 19% BTW) wat natuurlijk fantastisch is, je kunt die spullen daar niet laten liggen
maar goed hier mijn verhaal ik doe dus ICT Beheer als opleiding en opzich ben ik beter af met windows (maar daarvoor bootcamp ik wel)
het gebruik van VMware, maakt die 0,4 GHz nou veel uit en zal ik een upgraden naar 4 GB ?
of is het verstandiger om later pas te upgraden nu DDR3 nog redelijk duur zijn en die 0,4 Ghz weinig uit maakt (backlight keyboard heeft voor mij geen meerwaarde)
voor mensen die geinterreseerd zijn in MediaMarkt actie dagen
Dag 1 (maandag 26 jan) = LCD, Plasma TV
Dag 2 (dinsdag 27 jan) = Computer, notebook etc
Dag 3 (woensdag 28 jan) = Mp3, telecom, HIFI, bluray / dvd
meer info op http://www.mediamarkt.nl/specials/btwdagen/index.html
hopen dat er geen addertje onder het gras ligt bij MediaMarkt, niet dat ze opeens zeggen Nee, helaas geld niet voor Apple producten want dan word ik gek
* er staat boven die flyer trouwens uitgesloten voor Loewe, BOSE, Philips Aurea, Philips 9000 series en 786/856/958 series van Samsung
hmm ik lees in een andere topic dat het 16% moet zijn
[ Voor 9% gewijzigd door YaniSuN op 26-01-2009 14:43 ]