Ik zit erover te denken om voor wat kennissen een mp3-site te maken. Licenties is geen probleem, het is eigen-gemaakte muziek en er komt een wachtwoord op. Ik zou dat graag integreren in mijn eigen website (qua layout etc), die ik ook dynamisch ga maken. Ik heb al wel eens een joomla-site opgezet, dus dat heeft mijn voorkeur (niet zo gek veel tijd op het moment).
Ik heb de volgende eisen:
Weet iemand een joomla-plugin die beter aan deze eisen voldoet? Of een ander CMS, wat ook geschikt is voor het weergeven van foto's (zoals bijv. Gallery in Joomla, nog niet echt in verdiept)? Ik kan het uiteraard ook zelf schrijven, maar daar wilde ik juist vanaf stappen i.v.m. tijdgebrek (en bij mijn foto-site ontbreekt nu het een en ander wat wel in gallery zit, doordat ik alles zelf moet doen
).
Ik heb de volgende eisen:
- web-interface
- muziek moet eenvoudig te structureren zijn, voor mij is dat muziek in een mappenstructuur dumpen die vervolgens op de site weergegeven wordt
- muziek moet streaming te luisteren zijn
- muziek moet eenvoudig te downloaden zijn, liefst ook een zipje met een compleet album
- afbeelding van het album weergeven zou leuk zijn
Weet iemand een joomla-plugin die beter aan deze eisen voldoet? Of een ander CMS, wat ook geschikt is voor het weergeven van foto's (zoals bijv. Gallery in Joomla, nog niet echt in verdiept)? Ik kan het uiteraard ook zelf schrijven, maar daar wilde ik juist vanaf stappen i.v.m. tijdgebrek (en bij mijn foto-site ontbreekt nu het een en ander wat wel in gallery zit, doordat ik alles zelf moet doen