Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Atitool 0.27 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb atitool 0.27 beta 3 gedownload maar elke keer als ik de frequentie verhoog springt ie weer naar nul. Wat is het probleem?

Ik heb een xfx 8800GT Aplha dog ed.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-11 13:05
mss omdat het een beta is?

download eens een stabiele release?
http://www.techpowerup.com/downloads/436/ATITool_0.26.html

Verwijderd

Topicstarter
mss omdat het een beta is?

download eens een stabiele release?
http://www.techpowerup.com/downloads/436/ATITool_0.26.html
Ja als ik die doe geeft hij de hele tijd de foutmelding dat de kaart niet gebruikt wordt. Hetzelfde probleem als deze gast heeft http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=79705.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Waarschijnlijk wordt de videokaart niet ondersteund.
Je kunt ook Rivatuner eens proberen, zou wel moeten werken.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar wat ik wil is een tooltje dat automatisch de max core en max gpu ontdekt

• niekdejong
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:18
Vriend van me heeft een 8600GTS, ook zo'n Alpha Dog ding. deze kan ik met Atitool ( ongeacht welke versie ) niet veranderen van clocksnelheden.
Sinds ik de nieuwe driver serie met PhysX gebruik, gaf mijn videokaart allemaal artefacts ( icm oC ).
Sindsdien gebruik ik nu EVGA precision tool, gebruikt dezelfde kernel als Rivatuner, alleen dan in een nieuw jasje.

Overclocken is gewoon niets anders als de clocksnelheden verhogen, en dan kijken of het stabiel is door middel van stressen. + het feit dat de ingebouwde max Gpu + mem functie niet altijd werkt. hij ziet de kleine artifacts niet. alleen diegene die je heel beeld geel maken enz. Overclocken kost gewoon wat tijd 8)

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:18:
Ja maar wat ik wil is een tooltje dat automatisch de max core en max gpu ontdekt
Dat werkt toch meestal niet. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:58

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:18:
Een tooltje zal dat toch niet nauwkeurig voor je kunnen doen. Het blijft handwerk en kost daarmee wat tijd.

Bovendien is dit niet direct een probleem met je videokaart, maar puur met dit stukje software. Vandaar dat ik even move naar CSA.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al redelijk op weg me het overclocken maar ik krijg nu het probleem dat mijn driver faalt. Als ik mijn gpu op 760 heb ipv 650 en mem op 1020 ipv 800 krijg ik de foutmelding en het ligt aan de gpu want als ik die verlaag krijg ik het probleem niet meer. De gpu wordt ook niet warmer dan 70 graden. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn drivers niet meer falen.

Ik heb zelf al oudere en Omega drivers geïnstalleerd maar zonder succes.
Pagina: 1