Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Kijk hier eens:
How to add, modify, or delete registry subkeys and values by using a registration entries (.reg) file
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Helaas werkt dat niet als ik bovengenoemde wijziging wil opslaan.anandus schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:15:
Dat is heel makkelijk
Kijk hier eens:
How to add, modify, or delete registry subkeys and values by using a registration entries (.reg) file
Bij subsleutel zie ik dan nogsteeds: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\
Als ik daar HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\MenuShowDelay van maak krijg ik een foutmelding dat de opgegeven structuur niet bestaat.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Dan krijg je zoiets:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| ;Disable Hiding Inactive Icons
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
"EnableAutoTray"=dword:00000000
;Disable Balloon Tips
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced]
"EnableBalloonTips"=dword:00000000
;Set IE Homepage
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"StartPage"="http://www.google.nl"
;Max your Internet Explorer's simultaneous downloads to 10 (default was 2)
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000000a
"MaxConnectionsPerServer"=dword:0000000a
;Removes Language Bar
[-HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{540D8A8B-1C3F-4E32-8132-530F6A502090}]
@="Language bar"
"MenuTextPUI"="@%SystemRoot%\\System32\\msutb.dll,-325" |
Dat opslaan als een registerkey(s)-bestand waarna je na een dubbelklik daarop de wijzigingen ineens kunt doorvoeren. Of zoals ik: De batchfile die gestart wordt door winnt.sif (bij een unattended installatie van Windows) die regkey(s) laten importeren
**Warning: Die keys heb ik nog niet getest
[ Voor 84% gewijzigd door Raven op 26-01-2009 00:58 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ja logisch, menushowdelay is een value en geen key.crack_en_hack schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:24:
Helaas werkt dat niet als ik bovengenoemde wijziging wil opslaan.
Bij subsleutel zie ik dan nogsteeds: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\
Als ik daar HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\MenuShowDelay van maak krijg ik een foutmelding dat de opgegeven structuur niet bestaat.
Als je geen zin in het idee van Raven hebt is voor jou misschien handig een snapshot tool zoals Regshot. Die maakt een snapshot van je registry, daarna doe je al je wijzigingen en maak een tweede snapshot. Regshot kan deze twee vergelijken en een regfile maken. Je krijgt er wel een hoop extra rommel keys (explorer, services etc) bij helaas maar die moet je zelf weggooien. Volgens mij zijn er wel een aantal snapshot tools naast regshot die dit kunnen.
je bent al vaker gewezen op het ontbreken van eigen inzet en uitzoekwerk aangaande je topics, hierbij dus wederom het verzoek: Doe wat beter je best, want zo'n beetje elke regtweak site gebruikt deze techniek.
Dit had je prima zelf kunnen bedenken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()