[PC] Ski Challenge 09

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ski challenge 09 is uit en is weer gratis te downloaden. Je kunt weer skieën in 5 verschillende plaatsen net als in Ski challenge 08, maar de tracks zijn wel wat beter en mooier gemaakt. Het ziet er allemaal net wat gelikter uit. Erg veel mensen hebben de game al gespeeld want als je begint sta je op rang nummer 200000, en er zit dus wel wat uitdaging in.
Er zijn nu nog 5 dagen te gaan voordat de races opengaan. Voor een race moet je je kwalificeren wat erg simpel is. Het is iniedergeval weer een erg verslavende game, die helemaal gratis is.

Hier te downloaden: http://skichallenge.orf.at/sc09

Wat screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.gloning.net/wp-content/uploads/2007/12/ski_challenge_2007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sales.orf.at/dateien/827_SC09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ovalnets.de/images/1038.jpg

Veel plezier, en versla mijn tijd maar:
Groeden - 2: 16: 906
Bormio - 2: 12: 114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 07:53
Gisteravond gedownload en even gespeeld. Ik kan skiën, dus ik dacht dat ik dit spel zo weg zou spelen, maar dat valt nog vies tegen :P Heb tot nu toe alleen nog een paar trainingsafdalingen gedaan, want ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor... Tentamens :X
T ziet er wel tof uit moet ik zeggen, vooral hoe met het licht gespeeld wordt. Als je bijv. vanuit de schaduw een stuk piste op skiet waar de zon op schijnt, word je even verblind door het zonlicht. 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Toaby op 26-01-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Hmmm, deze gaat op de lijst om vanavond na werktijd eens te gaan proberen... zal dan ook meteen m'n mening en update geven :)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:54
Heb de '07, '08 en '09 versie van dit spel ook gespeeld. Voor een gratis spel zit het eigenlijk hartstikke goed in elkaar. Alleen hoe sommigen zulke snelle tijden kunnen skieën is voor mij een raadsel. Ik weet wel dat je bepaalde instellingen kan wijzigen, maar dan nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:38

BM

Moderator Spielerij
PinjoTweaker schreef op zondag 25 januari 2009 @ 23:55:

Veel plezier, en versla mijn tijd maar:
Groeden - 2: 16: 906
Bormio - 2: 12: 114
Groeden -> 2.17.0x2.15.780 :p
Bormio-> 2.11.707

Leuk spelletje voor tussendoor :)

(werkt trouwens prima op Windows 7 :))

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 26-01-2009 19:02 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Geinige game, heb nu een beetje zitten spelen met als resultaat:
Groeden -- 2.20.7
Bormio -- 2.12.9

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Kheb nu de derde zitten spelen, vanavond. Die is gewoon geniaal, je gaat super hard, en lekker springen enzovoort. Kheb de paaltjes wel een aantal keer gezien maar dat was het waard.
Tis best lastig om een beetje hoog te komen, Maar ik kom zeker nog een keer de top 10000 in haha. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:38

BM

Moderator Spielerij
Gister een poging gedaan in de kwalificatie op Groeden. Hoe die gasten op 2:04 uitkomen weet ik niet, maar tis wel hard iig :o Kom zelf nog niet echt sneller dan 2:15, maar ben er dan ook nog niet helemaal achter wat de beste verdeling qua stats voor je skis is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Je kunt ook de "best" instellen bij ghost, dan zie je hoe de hij zo snel gaat. Alles gaat net even wat perfecter bij dan bij mij, en dan loopt hij dus al gauw wat seconden uit. Nu nog even huiswerk maken :( Maar daarna kan ik weer even gamen :P
Pagina: 1