Categorie kan niet gebruikt worden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik was zojuist even aan het zoeken voor Server 2003 klik, komen ook boeken op te voorschijn, dus via rechts wilde ik filteren.

Onder kopje Windows in: Software krijg ik een foutmelding:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/211?f315=1030
Deze categorie kan niet gebruikt worden voor een overzicht.

Daarbij staan er nog steeds een groot hoeveelheid boeken onder de OS categorie, zoald deze, deze, deze..., en nog een berg :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

SinergyX schreef op zondag 25 januari 2009 @ 23:23:
Ik was zojuist even aan het zoeken voor Server 2003 klik, komen ook boeken op te voorschijn, dus via rechts wilde ik filteren.
Hmm, dat is niet zo netjes dat je die categorie er bij krijgt.
Onder kopje Windows in: Software krijg ik een foutmelding:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/211?f315=1030
Deze categorie kan niet gebruikt worden voor een overzicht.
Want dat klopt verder wel. Dat is een categorie waar vroeger heel veel meuktracker-software in gezet werd, later is die zoveel mogelijk samengevoegd met de pricewatch-software categorie.
Daarbij staan er nog steeds een groot hoeveelheid boeken onder de OS categorie, zoald deze, deze, deze..., en nog een berg :P
Dit punt snap ik dan weer niet, maar ik gok dat je wat over het hoofd ziet? Dat zijn boeken in de ICT-boeken categorie (en dan subcategorie Operating Systems). 't Is alleen wel jammer dat we om technische redenen niet zo makkelijk een linkje naar de gehele boeken-categorie kunnen geven ('t linkje wel, maar we willen niet dat er dan iemand op klikt :P ) en we ook nergens dan een niet-gelinkte naam van de hoofdcategorie tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Als ik de navigatie bekijk van die boeken (alle 3 de 'deze' links):
Index » Pricewatch » Operating Systems » Windows Server 2003

zie ik nergens dat het boeken zijn. Blijft irritant dat zo'n beetje bij elke software je ook boeken langs ziet komen, en hoe ik ze er nu precies uit moet filteren is mij niet echt bekend :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

SinergyX schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:50:
Als ik de navigatie bekijk van die boeken (alle 3 de 'deze' links):
Index » Pricewatch » Operating Systems » Windows Server 2003
Dat zeg ik, boeken, duidelijk te zien!
Blijft irritant dat zo'n beetje bij elke software je ook boeken langs ziet komen, en hoe ik ze er nu precies uit moet filteren is mij niet echt bekend :P
Klopt, we willen nog kijken naar een manier om bepaalde categorieen minder belangrijk te maken, maar dat is nogal bewerkelijk ivm de relevantie en dergelijke.

Als je echter vooraf weet wat je wilt, ben je natuurlijk beter af met domweg de categorie te gebruiken. Dus op http://tweakers.net/pricewatch/ kiezen voor 'Software' -> 'Besturingsystemen' onderin de lijst van categorieen levert je met 1 klik al een eerste blik op de beschikbare windows server 2003's :)