Beste tweakers,
Ik hou het kort en simpel
Ik ben bezig een extra systeem samen te stellen.
Het budget is 700 euro(voor de hieronder aangegeven onderdelen), niet meer , natuurlijk wel minder...
Onderdelen haal ik bij cool-prices, behalve de videokaart.

+ een Sapphire 1GB HD4870 PCI-E €194,25 ( die haal ik bij pcmegastore )
totaalprijs = € 476,15 + €194,25 = 670,40 excl verzendkosten
Heb dus alleen advies nodig voor de onderdelen die hier staan
-voeding
-moederbord
-processor
-geheugen
-hdd
-drive(deze staat vast)
-videokaart
Het is de bedoeling dat ik gewoon de games van nu kan spelen + een paar jaar verder kan.
Zelf vind ik dit systeem wel redelijk alleen de voeding lijkt mij iets te overkill, kan hem ook wel houden, dan ben ik ook iets beter voorbereidt op een eventuele 2e videokaart en wat extra hardware.
/edit,
Mijn huidig systeem staat hieronder, daarmee ben ik ook wel tevreden, alleen dit systeem moet gewoon iets beter zijn. Die 8800gt bevalt me prima, alleen de 4870 is net iets beter.
/edit 2,
Ik game trouwens met een BenQ HD2200 Full HD
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik hou het kort en simpel
Ik ben bezig een extra systeem samen te stellen.
Het budget is 700 euro(voor de hieronder aangegeven onderdelen), niet meer , natuurlijk wel minder...
Onderdelen haal ik bij cool-prices, behalve de videokaart.

+ een Sapphire 1GB HD4870 PCI-E €194,25 ( die haal ik bij pcmegastore )
totaalprijs = € 476,15 + €194,25 = 670,40 excl verzendkosten
Heb dus alleen advies nodig voor de onderdelen die hier staan
-voeding
-moederbord
-processor
-geheugen
-hdd
-drive(deze staat vast)
-videokaart
Het is de bedoeling dat ik gewoon de games van nu kan spelen + een paar jaar verder kan.
Zelf vind ik dit systeem wel redelijk alleen de voeding lijkt mij iets te overkill, kan hem ook wel houden, dan ben ik ook iets beter voorbereidt op een eventuele 2e videokaart en wat extra hardware.
/edit,
Mijn huidig systeem staat hieronder, daarmee ben ik ook wel tevreden, alleen dit systeem moet gewoon iets beter zijn. Die 8800gt bevalt me prima, alleen de 4870 is net iets beter.
/edit 2,
Ik game trouwens met een BenQ HD2200 Full HD
Alvast bedankt voor het meedenken.
[ Voor 11% gewijzigd door beunhaasbaas op 25-01-2009 22:59 ]