Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Canon EOS vista driver probleem

Pagina: 1
Acties:

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-11 08:49
Ik heb deze vraag ook in het Fotografie -Canon 450d topic geplaatst maar wellicht dat het meer een software probleem is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:

Vista zegt mn Canon EOS 450d te herkennen, maar de driver wil niet starten als ik onder apparaatbeheer kijk.

Zie hier mijn vraag:

Canon 450D 12MP dSLR

[ Voor 79% gewijzigd door TTZ op 25-01-2009 20:10 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

.

[ Voor 100% gewijzigd door dion_b op 26-01-2009 01:21 ]

Oslik blyat! Oslik!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 08:08

NielsNL

DigiCow

Bij mijn 350D werkt het door m'n camera op "printer" in te stellen.
En de tooltjes te updaten, dan krijg je er een tooltje bij dat camera-window heet, en die werkt!
Sowieso lukt het me niet om het kaartje direct te benaderen.

[ Voor 15% gewijzigd door NielsNL op 26-01-2009 01:41 ]

M'n Oma is een site aan het haken.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Is het misschien tijd voor een cardreader?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je hebt op zich geen driver nodig voor deze camera's. Hoogstens een programma om er tegenaan te praten, en dat wordt meegeleverd.

Maar een beter idee is inderdaad een card reader. Ten eerste is dat sneller, ten tweede heb je dan directe toegang tot 't kaartje en ten derde omdat je de camera op dat moment niet gebruikt scheelt dat weer in hoe snel je batterij leeg gaat.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-11 08:49
CyBeR schreef op maandag 26 januari 2009 @ 01:47:
Je hebt op zich geen driver nodig voor deze camera's. Hoogstens een programma om er tegenaan te praten, en dat wordt meegeleverd.

Maar een beter idee is inderdaad een card reader. Ten eerste is dat sneller, ten tweede heb je dan directe toegang tot 't kaartje en ten derde omdat je de camera op dat moment niet gebruikt scheelt dat weer in hoe snel je batterij leeg gaat.
Als ik alle Canon software verwijder en m aansluit werkt het ook niet. Cardreader heb ik wel dus kan er wel bij maar wil gewoon dat die software werkt :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Een enkel topic is wel genoeg, houd het hier maar bij. Drie is in ieder geval dikke overkill :X

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1