Van 100 naar 133 MHZ geheugen, Merk je dat

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:51

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb nu in mijn systeem 3 dimmetjes van 64MB.. Ze draaien op 100MHZ.. Maar omdat de geheugen prijzen nu nog laag staan in verhouding wat komen gaat is het dan slim om dat geheugen wat ik nu heb te vervangen naar 2x 128 MB 133MHZ..

Ik draai met een asus a7v plank en kan geheugen op 133MHZ laten lopen zonder dat dat invloed heeft op de FSB van het systeem

AKA Rinkel weblog

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Ja dat heb ik gedaan op mijn Abit KT7 (het geheugen laten draaien op 133MHz). In Quake3 gaf dat mij een performance verbetering van ongeveer 10% dus dat is helemaal niet slecht Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Ik heb 1xPC100 en 1xPC133 erin zitten, maar volgens Sandra geeft het PC100 geheugen aan 'PC125' te zijn. Het loopt in ieder geval uitstekend op 133MHz, dus misschien heb jij ook geluk dat jouw PC100 op 133 loopt. Of je die 10% in Quake3 de moeite waard vindt is je eigen beslissing lijkt me

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:51

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Mijn geheugen liep precies 1 dag stabiel op 133 MHZ maar toen kreeg ik een paar vage errors

Dus toen maar terug geklokt...

AKA Rinkel weblog