Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al enorm veel goeds gehoord van de E71. Vooraleer ik de E71 aankoop, wil ik jullie volgende vragen stellen:

Er belt je iemand op om een afspraak te maken, is het mogelijk om tegelijk te telefoneren en je agenda te raadplegen/afspraak te plaatsen in je agenda?
Indien het mogelijk is, hoe ga je te werk? Heb dit nergens in de online handleiding gevonden en jammer genoeg ook niet op tweakers.net. Of heeft niemand dit al voorgehad? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb er geen, maar een E71 is een smartphone. Zelfs simpele non-smartphones kunnen dit. Gewoon op menu drukken terwijl je belt en je kunt in principe alles doen wat je wilt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Ik heb een nokia (3250) van 2 jaar geleden en die kan dit ook gewoon. De meeste hebben gewoon een menu knopje die je gewoon kan gebruiken tijdens het bellen. Wel handig om hem op luidspreker of headset te zetten, anders zie je niets. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door battler op 25-01-2009 20:04 . Reden: Cyber was sneller ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus niet zo dat het gesprek gestopt wordt omdat je iets anders aan het doen bent?
Lijkt me interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Het enige wat bij mij stopt tijdens het bellen is internet verbinding, maar na het bellen wordt dit automatisch weer opgepakt. Ik heb nu een oude telefoon met gprs ik weet niet hoe dit zit met de huidige telefoons.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

UMTS kan dat gewoon 100% tegelijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Het gebruik van het menu van een telefoon (althans, zo is mijn ervaring) heeft geen invloed op een lopend telefoongesprek. Bij de Nokia 3310 kon je al tijdens het bellen bijvoorbeeld een telefoonnummer opzoeken in je contactlist. Het enige risico dat je loopt is dat de "andere kant" wat piepjes (toetstoontjes) te horen krijgt :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 08:25
ik heb een e51 en die is op het toetsenbord na vrij vergelijkbaar. Ik kan gewoon alles in het menu doen tijdens het telefoneren, de e71 zal dit dus ook kunnen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat een "geruststelling" allemaal!
Wat als je bvb aan het navigeren bent en er komt een telefoonoproep binnen? Dan vermoed ik dat er uiteraard verder genavigeerd wordt en je het gesprek kan doen. Machtige toestellen toch dat ze het noorden niet zouden kwijtraken niet?

Iedereen bedankt voor de info!
Pagina: 1