Toon posts:

Problemen met touch buttons van samsung syncmaster 2493hm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met de touch buttons van mijn Samsung SyncMaster 2493hm

Meestal werkt hij perfect maar soms krijg ik de monitor niet direct aan de praat.
Het is alsof de touch button niet reageren, probeer ik het een half uurtje later opnieuw dan doet hij het wel.
Zoals je kan begrijpen is dit best vervelende situatie.

Ik al gezocht naar mensen met misschien dezelfde problemen maar nog niemand tegengekomen.

Heeft er iemand dezelfde problemen, of kan er iemand mij tips geven over hoe ik dit probleem kan oplossen of voorkomen?...

Alvast bedankt!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Heb je al geprobeerd om de knopjes goed schoon te maken met ontvettend schoonmaakmiddel?
En in wat voorn staat zijn je handen zegmaar :P

Ik heb in de keuken een inductieplaat die ook met van die touch knoppen werkt en die reageert vrij slecht als ie een beetje vochtig is of als je handen vuil zijn.

Met m'n 2493hm heb ik echter geen problemen. Wel af en toe dat ie niet uit gaat als ik op het knopje druk maar dat komt dan omdat ik net er naast druk oid, als ik het direct daarna nog een keer probeer doet ie het wel gewoon.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op zondag 25 januari 2009 @ 19:11:
Heb je al geprobeerd om de knopjes goed schoon te maken met ontvettend schoonmaakmiddel?
En in wat voorn staat zijn je handen zegmaar :P

Ik heb in de keuken een inductieplaat die ook met van die touch knoppen werkt en die reageert vrij slecht als ie een beetje vochtig is of als je handen vuil zijn.

Met m'n 2493hm heb ik echter geen problemen. Wel af en toe dat ie niet uit gaat als ik op het knopje druk maar dat komt dan omdat ik net er naast druk oid, als ik het direct daarna nog een keer probeer doet ie het wel gewoon.
alvast bedankt voor de snelle reactie!

dat dacht ik ook eerst,... maar mijn handen zijn proper, en niet vochtig, en het oppervlak van de touch button is niet vettig

Grtz

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?