Toon posts:

SB Live, drivers fixen problm met (te) snelle CPU?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort dus een snellere CPU kopen, maar nu hoorde ik hier en daar dat de Soundblaster Live een probleem zou hebben met CPu's sneller dan (ong) 650 Mhz.

En dat daar nieuwe drivers zijn die dit probleem fixen...:?

maar mijn vraag is welke driver-versie is dat en waar is die te downloaden?

[ik heb SEARCH gebruikt maar kon nix vinden];(
[ik heb op de site van SB gekeken maar ook nix gevonden]:'(

bvd

Verwijderd

Mijn Sblive draait gewoon prima op m'n duron 800. :)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Nee hoor, da's een fabeltje..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• royke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 18:38

royke

aan het typen....

ik heb een p4 1300 en mijn sb live is goed om aan te horen dus dat lijkt me geen prob??

MZZL Roy

Ik vind van niet......

Verwijderd

Topicstarter
ow, nou bedankt, hoef ik me daar geen zorgen over te maken, thnx...

Verwijderd

Behalve in win2k.......dan is je Sblive gewoon k*t met creative drivers....

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:32
bij mij werd et er ook bij gezegt maar als je gewoon de nieuwe drivers haalt heb je er zeker weten geen last van

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Het is zeker geen fabeltje, heb een systeem 'geholpen' die constant crashete (1x per min).

Gewoon de nieuwste drivers van www.soundblaster.com halen en er is niets aan de hand.

Verwijderd

Topicstarter
nou , 't is dus echt geen fabeltje... heb na een nieuwe windoos installatie die driversgeinstalleerd,. en direct daarna... blauw scherempie... na die driver update was alles wel ok. :)

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Op vrijdag 20 juli 2001 21:34 schreef MPdave het volgende:
nou , 't is dus echt geen fabeltje... heb na een nieuwe windoos installatie die driversgeinstalleerd,. en direct daarna... blauw scherempie... na die driver update was alles wel ok. :)
Hier idem..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 25 februari 2001 17:25 schreef MPdave het volgende:
een probleem zou hebben met CPu's sneller dan (ong) 650 Mhz.
Dat geldt alleen voor de Pentium III, en met alle recente drivers is dat probleem helemaal opgelost. Zou ook belachelijk zijn als dat niet zo was, aangezien er nauwelijks computers onder de 800MHz worden verkocht ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb m'n SBLive! platinum 5.1 in een Pentium 4 zitten en zowel onder win98se als win2k werkt ie perfect met de meegeleverde drivers.
Het kan dus wel :)

PS voor de remote control heb ik wel een update moeten installeren.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ik heb hier een SB live platinum op een MSI k7T turbo met een 1ghz AMD en win2k. Draait als een zonnetje, ik geniet er elke dag van !

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor de duidelijkheid: Bij alle kaarten wordt tegenwoordig Liveware 3 geleverd als ik het goed heb, en de bug was al bij Liveware 2 opgelost geloof ik. Dus het is alleen bij stokoude drivers zo! Als je een nieuwe kaart hebt, of nieuwe drivers hebt, dan zal het gegarandeerd goed werken :)

(opzich is Liveware iets wat los staat van de drivers, maar ik doel op de driver versie die er bij hoort)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1