Had een tijdje terug gebeld met t-mobile om te vragen hoeveel dit nu kost en of het iets kost, gezien ik net een nieuwe telefoon heb (blackstone) die dit kan. Was er flink van verbaasd dat dit 50 cent per minuut kost. Als ik het goed heb werkt het geluid gewoon via de normale gsm verbinding, en gaat de video via de dataconnectie (HSDPA bvb). Ik heb een abonnement bij tmobile hier betaal ik voor belminuten, en ik heb een webnwalk abonnement, dit geeft me onbeperkt data. Waarom dan voor een product dat deze twee services combineerd zoveel extra betalen?
Wat voor antwoord verwacht je nu van ons? 
T-mobile heeft aangegeven dat het 50 cent per minuut kost, dat is een feit waar we helaas niets aan kunnen veranderen. Omdat video-bellen niet veel wordt gebruikt, schat ik in dat de prijs ook niet snel gaat zakken.
T-mobile heeft aangegeven dat het 50 cent per minuut kost, dat is een feit waar we helaas niets aan kunnen veranderen. Omdat video-bellen niet veel wordt gebruikt, schat ik in dat de prijs ook niet snel gaat zakken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
vroeg me af hoe jullie visie erop was, en of mensen verwachtten dat het veranderde. Gezien het een nogal aparte manier van dienst leveren is van t-mobile. Stel je voor dat iemand bvb ontwikkeld dat ik een vriend met gps telefoon direct kan localiseren en routeaanwijzigen krijg naar waar hij op dat moment is. En dit werkt via GPS en internet, dan kan tmobile daar opeens ook geld voor gaan vragen? Je betaald voor alles apart, maar combineer je het moet je extra dokken.
videobellen is echter wel een systeem apart. Het is ook compatible met bepaalde videotelefoons op isdn. Daar is ook bij t-mobile apparatuur voor nodig dus ik kan me voorstellen dat ze ervoor rekenen alhoewel het inderdaad erg jammer en veel is om daar 50 cent voor te vragen
oh ok, dacht dat het gewoon via dataverbinding via een speciale tmobile server ging ofzo. Kan me niet voorstellen dat mensen dat vaker dan 1 keertje te doen om is even te kijken hoe het is om het daarna nooit meer te doen omdat het te duur is.
Verwijderd
@Snuurtje: ik heb een gratis programma voor je met een kosteloze videoverbinding via het net. Het grappigste is dat dit programma geactiveerd kan worden als iemand jou belt. Bellen moet altijd met het internationale format +31 of....
Ik vind het slim van die Chinese programmeurs dat je internet gebruikt en je mobiele nummer maar wel kosteloos kunt bellen. Je kunt het programma downloaden op de site imichat.com. Ik gebruik al maanden videobellen op deze manier. Als mensen geinteresseerd zijn, heb ik ook nog een ander programma om via internet gratis te beeldbellen.
Ik vind het slim van die Chinese programmeurs dat je internet gebruikt en je mobiele nummer maar wel kosteloos kunt bellen. Je kunt het programma downloaden op de site imichat.com. Ik gebruik al maanden videobellen op deze manier. Als mensen geinteresseerd zijn, heb ik ook nog een ander programma om via internet gratis te beeldbellen.
Verwijderd
+1 geïnteresseerdVerwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 19:39:
@Snuurtje: ik heb een gratis programma voor je met een kosteloze videoverbinding via het net. Het grappigste is dat dit programma geactiveerd kan worden als iemand jou belt. Bellen moet altijd met het internationale format +31 of....
Verwijderd
Als je imichat geïstalleerd hebt op je smartphone en op de pc, dan kan je vanuit je pc ook beeldbellen naar je smart toe met 00316***
Handige tip: het is beter als je mobiel internet prepaid hebt of mobiel internet met smsbundel omdat het programma soms een sms stuurt aan het nummer wat je belt, afhankelijk van of dezelfde imichat daar actief of inactief is.
Tweede tip: na de istallatie kun je beter in je settings aanvinken "search disallowed" (om te voorkomen dat je lastige telefoontjes krijgt uit de hele wereld (lees: Chinezen
Wat heb je zelf voor ervaringen?
Verwijderd
Ok, dus je moet wel een client op je telefoon installeren? Ik heb even gekeken bij de website van imichat, maar ze hebben alleen een client voor Symbian. Dus het is niet mogelijk om te kunnen videobellen via umts? Ik bedoel met de standaard videobelfunctie in veel moderne telefoons. Ik heb namelijk geen Symbian telefoonVerwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:32:
) ja @epic_fail jij bent de enige die interesse heeft.In Nederland kan ik nergens een forum vinden waar mensen interesse hebben voor zoiets.
Als je imichat geïstalleerd hebt op je smartphone en op de pc, dan kan je vanuit je pc ook beeldbellen naar je smart toe met 00316***
Handige tip: het is beter als je mobiel internet prepaid hebt of mobiel internet met smsbundel omdat het programma soms een sms stuurt aan het nummer wat je belt, afhankelijk van of dezelfde imichat daar actief of inactief is.
Tweede tip: na de istallatie kun je beter in je settings aanvinken "search disallowed" (om te voorkomen dat je lastige telefoontjes krijgt uit de hele wereld (lees: Chinezen))
Wat heb je zelf voor ervaringen?

Verwijderd
Zeg even wat voor model je hebt dan
Ik heb nog een andere client voor zowel symbian als windowsmobile, maar je moet wel SIS downloaden en installeren: 3G VideoCall Benefits for Windows mobiele smartphones. Je kan je registreren op de website Telmeworld en gebruik maken van je loginname en sip-account. Registreer je aub hier *knip* refer-URLs staan we niet toe
[ Voor 17% gewijzigd door pven op 10-05-2009 11:31 ]
Verwijderd
Ik heb een Sony Ericsson K850, dus ik kan alleen gebruik maken van J2ME (Java)Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:50:
Zeg even wat voor model je hebt danIk heb nog een andere client voor zowel symbian als windowsmobile, maar je moet wel SIS downloaden en installeren: 3G VideoCall Benefits for Windows mobiele smartphones. Je kan je registreren op de website Telmeworld en gebruik maken van je loginname en sip-account. Registreer je aub hier [mbr]*knip* refer-URLs staan we niet toe[/]
Pagina: 1