Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gabriel1949
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Beste lezers en deskundigen,

Wie heeft hier een idee over:
Ik heb een laptop waar ik al jaren Babylon op gebruik wegens men ziekte makkelijk met vertaling
Het programma is orgineel en had 7 een maand of 8 geleden aangeschaft met cd

Nu een maand geleden deed hij het plots niet meer en gaf de foutmelding F2
Net of hij niet op een andere schijf kon komen wat ik niet snap want er zit ruimte genoeg op.

Alleen er is in december een netwerkje gemaakt waarop een nwe Desktop zit en de Laptop en de printer
het ging steeds goed tot plots Babylon het niet meer doet, nu gebruik je die niet elke dag dus hij hield er plots op 15 december mee op.
Kan dat door een netwerkje komen (aangelegd door een ervaren monteur)

Ik heb Babylon gedownload voor 14 dagen proef op de Desktop en ook daar problemen en na verwijderen ook de melding van F2.

Kan het mogelijk zijn dat dit gebeurt door het netwerkje.
omdat nu alles tegelijk vreemd doet en op de Desktop is het verwijderd door een programma wat de monteurs ook vaak gebruiken.

Hopendlijk heeft iemand hier een mening over en een oplossing

Alsvast oprecht dank voor het lezen en de moeite,
Gabriel 1949

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 18:21

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je meer gegevens over die foutmelding die je ook even kunt posten. Wellicht is er op het internet meer bekend over de foutmelding en de oorzaak ervan.
Staat er ook niks van op de Babylon support site?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."