Toon posts:

Radeon 4670 of 3850???

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen deze twee kaarten. Tweedehans zijn de 3850 een stuk goedkoper dan de 4670's. Nieuwprijs maakt vrij weinig verschil, de 4670 schijnt iets sneller te wezen en zuiniger. Een 3850 kun je tweedehans voor 40 tot 55 euro op de kop tikken, een 4670 zit meer richting/ in de 70 euro. Heb genoeg reviews gelezen, de 4670 is gewoon een tikkie sneller, met name bij inschakelen van filters. De 3850 is goedkoper en dus weet ik gewoon niet welke ik moet kiezen.

Wat zouden jullie doen?

Als je bye the way een 3850 hebt liggen waar je vanaf wil, ik heb dan waarschijnlijk wel intresse!

Alvast bedankt voor je hulp!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 17:34 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Er is geen vraag te dom voor GoT, maar we verwachten wel dat je zelf doet wat je kunt voordat je hier een topic opent. In dit geval hebben we bovenaan dit subforum een guide hangen waarmee je al heel veel kunt uitzoeken: **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Kom je er niet uit, dan mag je wel een topic openen, maar laat dan duidelijk zien waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je dan allemaal gevonden hebt en wat dan exact nog onduidelijk is. Het is makkelijk om te roepen "heb genoeg reviews gelezen" - geef dan links, dan kunnen we meelezen en misschien zien waar onduidelijkheid vandaan komt :)

En als het op zich allemaal duidelijk is, achten we een Tweaker toch echt in staat zelf te kiezen. Verder kun je voor het zoeken van 2e hands zaken terecht op http://www.tweakers.net/aanbod

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.