Toon posts:

[IIS] Form zonder action - 405 foutmeldingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het installeren van het symphony CMS. Ik krijg enkel telkens een error 405 van IIS op het moment dat ik het volgende formulier submit:

<body>
<form action="" method="post">
<h1>Symphony</h1>
<fieldset>
<legend>Login</legend>
<label>Username
<input name="username" type="text">

</label>
<label>Password
<input name="password" type="password">
</label>
</fieldset>
<div class="actions">
<input name="action[login]" type="submit" value="Login">
<input name="redirect" type="hidden">
</div>

</form>
</body>

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat dit komt omdat het formulier gepost wordt zonder direct naar een file te verwijzen, maar dit kan ik niet aanpassen.

Is er een oplossing voor dit probleem zonder het formulier aan te passen? Dus door instellingen in IIS te veranderen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Via Google kan ik er niets over vinden dus ik ben bang dat dit wellicht toch in Symphony moet worden opgelost. Vandaar dat een topic op hun support forum wellicht een oplossing oplevert ;) Ik pas iig je topictitel even aan zodat deze wat duidelijk wordt

Error 405 bron niet toegestaan > [IIS] Form zonder action - 405 foutmeldingen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is een form zonder gekoppelde action. Wat verwacht je dan?

Verwijderd

Topicstarter
Deze code komt niet van mij. Dit is de inlogpagina van Symphony. Hij verwijst idd niet naar een specifieke pagina. Omdat de index.php in de root staat zou IIS dus het formulier moeten submitten naar index.php, maar doet dit niet.