Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lord of the rings installatie error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik hoop echt dat iemand me hier kan helpen, want ik heb al uren op internet gezocht maar nog geen oplossing gevonden.

Als ik LOTR Shadows of Angmar wil installeren krijg ik halverwege de installatie een foutmelding op de files "clientsurface. dat en clientsound.dat" Ik kan dan kiezen voor te negeren, opnieuw te proberen of af te breken. Als ik opnieuw probeer krijg ik net hetzelfde en opnieuw installeren van 0 krijg ik ook weer zelfde foutmelding.

OP internet vind ik vele mensen met het zelfde probleem maar geen duidelijke oplossing. Kan iemand me helpen aub, ik wil zo graag dit spel spelen!!

Bedankt!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:44
Neem contact op met de helpdesk? http://www.lotro.com/support/installation-issues

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-11 18:46
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 13:06:
Hey,

Ik hoop echt dat iemand me hier kan helpen, want ik heb al uren op internet gezocht maar nog geen oplossing gevonden.

Als ik LOTR Shadows of Angmar wil installeren krijg ik halverwege de installatie een foutmelding op de files "clientsurface. dat en clientsound.dat" Ik kan dan kiezen voor te negeren, opnieuw te proberen of af te breken. Als ik opnieuw probeer krijg ik net hetzelfde en opnieuw installeren van 0 krijg ik ook weer zelfde foutmelding.

OP internet vind ik vele mensen met het zelfde probleem maar geen duidelijke oplossing. Kan iemand me helpen aub, ik wil zo graag dit spel spelen!!

Bedankt!
Probeer je hem vanaf de DVD te installeren? Ik geloof dat je ook de gehele installatie online kan downloaden, misschien werkt dat beter?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Dit soort topics horen in Spielerij - Problemen & Vragen, dus ik verplaats 'm even daarnaartoe.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb gisteren in Game Mania het spel zelf gekocht, dus ik download het van een dvd. Ik heb al op de lord of the rings forum gekeken en de help topics maar daar vind ik geen oplossing.

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 00:23
Dat is zowiezo niet ideaal. Want de dvd is nog een oude versie(denk ik). Je bent dan zowiezo een hele dag kwijt met het downloaden en installeren van de patches. Je kan beter online de game downloaden, deze is inclusief (bijna) alle patches.

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik dat downloaden? moet ik daarvoor betalen?

Ik heb een mailtje gestuurd naar codemasters costumer service en die zeiden me van eventueel de trial versie te downloaden, maar dat snap ik niet goed, ik zal de tekst even kopiëren:

If it isn't the disc that is causing the problems, but your reader, then you can always download the trial version of the game.
This will automatically update to the full version of the game after clicking 'continue' in the launcher

Hoe kan de trial versie nu de volledige versie zijn, ik begrijp het niet goed, ja ik ken niet veel van pc's.

grtz

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:25

ResuCigam

BOFH

Kijk hier eens:
http://community.lotro-europe.com/full_client.php

En voor de updates erna:
http://community.lotro-europe.com/moriapatchingguide.php

[ Voor 34% gewijzigd door ResuCigam op 26-01-2009 22:20 ]

We do what we must because we can.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

om de trail te kunnen spelen heb je het hele spel nodig. Trail houd alleen maar in dat je maar 7 dagen toegang hebt tot de servers...

Je kunt van elke MMO de client downloaden. :)

Maar over jou probleem
Dat had ik ook
al met de prerelease van het spel.. Die DVD die ook de highres Textures bevatten was slecht gedrukt..
Wat voor mij geholpen heeft is de dvd naar harde schijf te kopieren
als deze klaar is, dan zou ik maar een goed boek pakken :) Want dat updaten gaat wel even duren. Maar zoals boven beschreven is
Download the grote patches eerst. (met die van MoM)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het spel al naar mijn harde schijf gekopieerd en dan proberen te installeren maar ik kreeg dezelfde foutmelding.

Misschien moet ik dan toch gewoon maar downloaden van internet.

Maar wat betekenen de termen 'book" en "patches"? Er zijn verschillende "books" ofzo? Ik begrijp het niet goed, en wat zijn de patches?

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 00:23
Book = Patch. De free content updates/patches worden books genoemd.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Book is geen Patch :)

Je hebt de orginele DVD

Met Het Spel LOTRO Shadows Of Angmar

Dit spel bevat Book 1 tot en met Book 8

Book 9 , 10 , 11 ,12 , 13 , 14 , 15 zijn met Freecontent Updates geweest.

Updates werden door de launcher automatisch gedownload.

Book 16 en Book 16 naar Volume 2 (Mines of Moria) Staat ook op een nieuwe GAME DVD (samen met de oude Shadows of Angmar)

Ook al speel je Mines of Moria niet toch moet je ook deze Content updates ook hebben.

Dus idd het beste kun je de laatste game client downloaden. Daar staat alles al in. Je zult toch wel weer nieuwe updates moeten downloaden

Misschien een rare vraag

Waar verwijzen je Temp files van windows naar toe?

Mocht dit anders zijn dan de standaard plaats waar windows zijn temp files dumpt.. Verander dit weer terug. Ik heb wel installers meegemaakt die hierdoor over de nek gaan

[ Voor 17% gewijzigd door Stronkie op 28-01-2009 18:09 ]

Pagina: 1