Toon posts:

Betaalde remote desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen,

even een vraagje hè, ik ben nu al geruime tijd bezig met het ondersteuning geven aan "klanten" van me via remote desktop, ik gebruik daar nu nog www.logmein.com voor, maar ik ben op zoek naar een variant waarbij mensen eerst bijvoorbeeld een nummer moeten bellen á 1,50 p/g, sms moeten sturen of iets dergelijks, voordat de remote sessie tot stand kan komen. Op die manier kan ik er nog iets aan overhouden, want het zijn toch vaak tijd rovende klusjes.

Weet iemand of er dit soort software bestaat ?

Thanks iig...!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Heb je zoveel klanten dan?
Ik bedoel, 1,50 per sessie lijkt me erg raar. Vooral als je kijkt dat dit soort software waarschijnlijk gemaakt moet worden voor jezelf, met een flinke hap licentiekosten. Dan krijg je nog wel even ruzie met klantrecht en dat soort zaken. Is het niet handiger als je "klanten" vooruit betalen ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
DeX schreef op zondag 25 januari 2009 @ 12:35:
Heb je zoveel klanten dan?
Ik bedoel, 1,50 per sessie lijkt me erg raar. Vooral als je kijkt dat dit soort software waarschijnlijk gemaakt moet worden voor jezelf, met een flinke hap licentiekosten. Dan krijg je nog wel even ruzie met klantrecht en dat soort zaken. Is het niet handiger als je "klanten" vooruit betalen ofzo?
dat zou inderdaad ook een optie zijn..... waar het mij om gaat is het verhaal van "ach, deze keer kan het toch wel zo voor niets" ....

Kijk, als men eerst MOET smsen, al is het maar een 50 cent bijvoorbeeld ( die 1,50E) was maar een voorbeeldje hoor, dan hebben ze geen keus.... stukje gemak voor mij, en scheelt een hoop gezeur gok ik...

Dit schoot me zo te binnen hoor, misschien bestaat er helemaal niet dit soort software....

Verwijderd

kan je niet gewoon zelf de tijd in de gaten houden / of het aantal sessies per klant en deze factureren ?

als je echt veel klanten heb dan zal het dus ook lovend zijn een stuk software op maat te laten maken.

andere oplossing zoals je zelf al aangeeft open een betaald nummer bij KPN en laat je klanten dat nummer bellen zo vang jij de €. Nadeel is wel dat gezien je daar over BTW moet betalen ien inschrijving KVK en aansluiting bij KVK organisaties kost je dat al gauw een paar honderd euro per jaar , dus je zult moeten kijken hoeveel klanten je hebt om het rendabel te houden ,

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 12:43 ]

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Vroeger had jij bij text based mmorpg's de mogelijkheid om een sms met een text te sturen voor $bedrag en kon je een maand spelen , mischien kan je dat wel omvormen en dat gebruiken.
Tevens heb je ook dingen als europay/ betaal lijn , dingen downloaden van je site door nummer te bellen.

Verwijderd

Topicstarter
LuckyY schreef op zondag 25 januari 2009 @ 12:46:
Vroeger had jij bij text based mmorpg's de mogelijkheid om een sms met een text te sturen voor $bedrag en kon je een maand spelen , mischien kan je dat wel omvormen en dat gebruiken.
Tevens heb je ook dingen als europay/ betaal lijn , dingen downloaden van je site door nummer te bellen.
Thanks, mijn google opdracht op "betaal lijn" bracht mij bij
spoiler: k wil niet spammen
Ik ga het met hen eens proberen
Pagina: 1