[feat] Windows 7 bij ervaring met besturingssysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Aangezien Windows 7 nu een publieke beta is kun je dus ervaring opdoen met dit OS, misschien dan leuk/handig/nuttig om deze bij 'Met welke besturingssystemen heb je ervaring?' in je My T.net neer te zetten.

Ook i7, Phenom en Phenom II "missen" bij 'Met welke hardwareplatformen heb je ervaring?'.

En volgens mij mist het gedeelte 'Tweakers.net Feedback' bij 'Wat zijn je favoriete onderdelen van Tweakers.net?'

Niet zeker of alles er wel hoort, mbt de laatste toevoeging, maar de bovenste twee zou ik graag wel terugzien in het profiel.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ervaring hebben met een beta versie is natuurlijk niet nuttig om te weten, dat zegt niks over ervaring met de final release ;) Lijkt me ook dus niet nuttig om die eerder toe te voegen dan dat Windows 7 uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ook i7, Phenom en Phenom II "missen" bij 'Met welke hardwareplatformen heb je ervaring?'.
Dat van die Phenom had ik een klein jaar geleden ook opgemerkt. (Niet dat ik er ondertussen een van heb trouwens.) Kan deze samen met de nieuwe (komende) i5 / i7 van Intel niet worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dit topic is gesloten.