Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista64] themecpl.dll overschreven door 32bits versie*

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

• S. van der Meer
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-11 14:09
Hallo,

Ik ben zo dom geweest om Dreamscene op mijn vista home premium te "installeren". Mijn vista home premium is 64 bit, dus toen ik naar benede scroll'de stond er dat het niet werkt op 64 bit. Dat klopt ook, het werkt hier niet op, want ik kan nu mijn "Persoonlijke Instellingen" niet meer openen, er staat dan bij "Kan de pagina niet laden". Ik was ook vergeten om van de originele themecpl.dll een back-up te maken. Hierdoor ben ik dus zwaar de sjaak.

Ik vroeg mij af of iemand de originele themecl.dll zou kunnen kopieren en uploaden/mailen. Ik denk wel dat het van de zelfde versie moet zijn. Ik heb Vista Home Premium 64bit NL met SP1.

Alvast bedankt,
Sjoerd van der Meer

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Gebruik System Restore. Tenzij je die natuurlijk heel slim hebt uitgezet. :P

In ieder geval kun je de juiste themecpl.dll van je orginele Windows Vista DVD halen door de "system file checker" te gebruiken. (SFC vanaf command prompt). Daarmee kun je je Windows install scannen en als er iets ontbreekt, kopieert ie deze van de Vista DVD.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• S. van der Meer
Ik heb system restore gebruikt, alleen ik kreeg een error. :'(.

Ik heb ook geen Vista DVD want ik heb een OEM versie die bij mijn laptop hoort. Namelijk de HP HDX 16. Hier zit dus geen DVD bij.

Ik ben gewoon zeer dom geweest. Ik moet gewoon hopen dat iemand die ook Home Premium in het NL ( ik weet niet of het NL uitmaakt) themecpl.dll mij kan sturen.

EDIT:
Niet gemeld maar wel belangrijk, themecpl.dll staat in de system32 map.

[ Voor 10% gewijzigd door S. van der Meer op 25-01-2009 20:04 ]

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Je kunt volgens mij gewoon restore DVD's bakken bij HP laptops..... kijk even door het startmenu, volgens mij kun je ook een OS DVD branden.

Ik heb de Engelse versie van Windows Ultimate, dus veel heb je niet aan me. Desnoods kun je ook een restore install doen vanaf de gebrande DVD's.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Onderdelen van Windows zijn en blijven auteursrechtelijk beschermd. Moge duidelijk zijn dat we hier geen files gaan uitwisselen, of links gaan posten naar sites die de betreffende dll aanbieden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• S. van der Meer
Gelukkig mag een e-mail adres uitwisselen wel, dus kan iemand het gewoon via de e-mail sturen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ehm.. Nee, op deze manier doen we dat dus niet.
Als je meent dat ondanks de waarschuwing van een mod je toch je zin wil doordrukken ben je aan het verkeerde adres.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.