Toon posts:

MousLag in UT me Geforce... de Oplossing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er eindelijk acher gekomen hoe je de "MouseLag" (1-2 seconden vertraging van je het beeld) kan voorkomen in UT.
Download de snelste drivers van NVidia (NIET de stabielste.. ik heb 6.50 )
en zorg er voor dat je je Kaart GOED OCed hebt.. dus geen rare verhoudingen zoals 190/193... want daardoor gaat het flink fout.. ik heb em nu op 190/194 staan.. en UT loopt weer met gemiddeld 110FPS op 1024 @ 32Bits :9~ :9

(dit is geen Post om op te scheppen maar om andere te helpen ;) )

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

is die 110 FPS in Direct3d of in OpenGL, ik haal maar 100 >:)

Verwijderd

Heel leuk wat je zegt, maar je weet toch van te voren niet welke drivers voor jouw kaart de beste zijn of wel?

Moet ik ze dan allemaal maar installeren volgens jou om die muisvertraging niet te hebben?

Dacht het niet dus he....

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

ligt nie aan drivers!!
maar aan vsink!!!
ik had hetzelfde in CS!
alleen bij direct3d omdat daar vsink aan staat en bij openGL niet
moet je pstrip 3 beta downloaden!
dan kan je dat allemaal veranderen

Verwijderd

Topicstarter
Dat is in D3D
en trouwens die VSync maakt geen ruk uit... misschien wel met CS, maar niet met UT

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Vsync kan je ook gewoon in je nvidia drivers uitzetten, daar ga ik echt geen powerstrip voor downloaden.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:39
Als ik op mijn Viper 2 de VSync uitzet, en dan in Metal UT ga spelen, krijg ik vreemde dingen. Direct in het beginscherm al kan de muis de kaart niet meer bijbenen (of andersom). De muis komt niet overeen met wat je op het scher, ziet. Uiteindelijk hangt ie op...

Dus kan wel een VSync probleem zijn...
BTW: Waarom moet VSync uit? Het beperkt je max framerate aan de refreshrate, hoger dan 85 is niet nodig...

Verwijderd

Topicstarter
Goedzo , eindelijk iemand die met mij is... TweakUtils ZUIGEN !!!

gebruik gewoon de shit die er al bij zit... kan je mee overklokken Sync aa/uit zetten.. en ook FSAA mee instellen.. wat wil je nog maar :z ;)
Pagina: 1