GTX 295 en physics

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
@dion_b: Dat ik een GTX295 heb besteld staat totaal los van mijn vraag of een supplementaire 8800GT van toegevoegde waarde is als physics kaart.
Het was puur een vraag omdat ik niet direct daar een antwoord vond op het net, na veel opzoeken via google.
Ik neem aan dat ik dit kan vragen in dit forum omdat ik ervanuit ga dat er toch mensen zijn die mij eventueel kunnen helpen en dat is ook gebeurt.
Ook al zou een 8800GT i.c.m een GTX295 niet als physicshulp werken dan nog maakt dat verder helemaal niets uit met mijn aanschaf van de GTX295.
Dat jij ervanuitgaat dat ik deze graka heb besteld als een kip zonder kop heb je dan wel zeer verkeerd begrepen en vind ik daarom je commentaar zeer misplaatst.

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Nog los van bovenstaande, je presteert het weer om een topic te starten zonder de moeite te nemen aan te geven waar je dan exact op gezocht hebt en wat je exact gevonden hebt. "na veel opzoeken" kan iedereen zeggen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.