Toon posts:

HD Multimedia Player

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Ik heb een technische vraag waar sommigen van jullie hoogstwaarschijnlijk wel een goede mening over hebben. Ik wil graag een HDmultimedia player aanschaffen, nu zit ik te twijfelen tussen 2 verschillende typen, namelijk:

1) Eminent EM7070 hdMEDIA High-Definition Media Player - Voor interne 3.5" SATA harddisk
(link)

2) Popcorn Hour A-110 with WN-100
(link)

Mijn voorkeur gaat uit naar de Eminent omdat je met deze NZB's kan binnenhalen, met de Popcorn is het alleen mogelijk om Torrentz te gebruiken. De functionaliteiten verder lijken op beide apparaten gelijk...

Ik heb zojuist ook de product review van de Eminent hier op tweakers gelezen en die lijkt veelbelovend.

Welke kan ik dus het beste nemen? Of heeft iemand misschien een beter alternatief. Ik wil wel graag in dezelfde prijscategorie blijven als de bovengenoemde gadgets.

Thnx voor de reacties alvast! _/-\o_

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit topic gaat dicht, omdat we verwachten dat je op basis van reviews en benchmarks je eigen hardware uit kunt zoeken. Je hebt al de nodige zaken gevonden, baseer je dus op die reviews en vraag je af wat je nodig hebt en wat niet. In LCD, Plasma, Projectie & Recording vind je daarnaast meer dan genoeg ervaringen over diverse multimediaplayers.

Dit topic is gesloten.