[Autoradio] Bluetooth handsfree werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ik heb een nieuwe autoradio gekocht, de Sony MEX-BT2600. Tuurlijk gelijk alle features geprobeerd :P, maar ik krijg bij handsfree bellen via bluetooth het geluid niet via de autoluidsprekers, maar via de telefoon. Spraak gaat wel via de radio, en via de bluetooth muziek luisteren (van dezelfde telefoon) gaat wel. In de handleiding staat dat ik de telefoon in moet stellen om het geluid via de radio te laten spelen (bluetooth), maar dit is nergens in te stellen. Heb 2 telefoons geprobeerd, oa een Sony Ericsson C702.

Met wat zoeken op google kwam ik de volgende reacties tegen op kieskeurig:
heb de bluetooth ingesteld (gekoppeld) met div telefoons., maar als er gebeld word hoor je niks via de speakers en als je zelf belt hoor je ook niet overgaan en er word ook niet gebeld , als je gebeld word kan de andere persoon jou wel verstaan . ra ra hoe kan dit ? instelling ? type telefoon ? (samsung e900 ) en sagem doen allebei hetzelfde
Reageer op deze vraag
Reactie:
Jorrit23
09-01-2009 Ik heb ook hetzelfde probleem, alles werkt prima alleen geen geluid bij telefoongesprekken. Ik ben wel verstaanbaar maar andersom niet. De radio bevalt verder prima, maar dit is wel vervelend, zeker als de hoofdreden van aanschaf de bluetooth was.

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem??? Graag reactie!!
Reactie:
john1990
29-12-2008 ik heb t zelfde probleem maar dn met de sony mex-bt3600u alles gaat goed behalve t bellen er komt niks door de speakers maar de persoon aan de andere kant hoort mij wel is er al een oplossing voor dit probleem :(

john Reactie:
pr8
28-12-2008 Ik heb exact hetzelfde probleem.

De radio is wel verbonden, en het muziek streamen via bluetooth werkt helemaal geweldig.

Alleen bij telefoneren hoor ik niets via de speakers!

Ik gebruik een SE w91
Niemand weet hier een oplossing, er zijn ook mensen waarbij het wel werkt daar.

Iemand hier een idee?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
*Ping*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:42
Ik zou Sony bellen, zeker gezien de andere reacties die je zelf al gevonden hebt.

Je bent niet de enige met het probleem, en blijkbaar is het probleem er met meerdere telefoons.

Verder heb ik helaas geen oplossing voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik verbinding maken met de autoradio met mijn telefoon via bluetooth? Heb al geprobeerd met 2 telefoons maar mijn telefoons kunnen geen usb apparaat vinden terwijl ik de op de radio het icoontje wel zie. Heb het aangezet door de "bt" knop 5 seconden in te drukken. Wat doe ik fout want heb het idee dat het bij iedereen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Een telefoon die via een Bt connectie met de autoradio een usb apparaat moet vinden? Wat mis ik hier?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Heb er weinig verstand van maar denk iets van een bluetooth ontvanger? Bluetooth stick ofzo??
Pagina: 1