harman kardon 145 aansluiten op tv

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288258

Topicstarter
beste tweakers,

ik kom er niet meer uit.

Ben sinds 2 weken in het bezit van een harman kardon avr 145 maar krijg geen beeld naar mijn lcd tv.

Ik heb een digitale ontvanger van samsung en een 42lg3000.

Naar mijn idee heb ik alle mogelijkheden van aansluiten al geprobeerd, maar heb sterk het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.

Ik wil dus graag mijn digitale ontvanger aansluiten op de avr145 en dan alles doorsturen naar de tv.
Ook als ik bijv mijn dvd speler of playstation op de avr145 aansluit krijg ik geen beeld op de tv.

Ik hoop dat iemand eenzelfde soort aansluiting heeft en mij kan helpen.

tx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 18:47

The Wizard

Moderator Mobile
Hoe heb je doorgelinkt van de 145 naar de tv?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The Wizard schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:52:
Hoe heb je doorgelinkt van de 145 naar de tv?
ik heb het geprobeerd via video 2 out en de digitale ontvanger in video 2 in.
Maar ook de digitale ontvanger in video1 in, en de tv via monitor out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

De AVR 145 kan geen beeld en geluid doorsturen naar de tv. Dus scart van je digitale ontvanger naar de tv, meestal zit er ook een optical audio out op. Optisch kabeltje kopen en naar een van de 2 optische ingangen achter op de AVR 145 sturen. Kan overigens ook met Coax, hetzelfde geld voor je dvd speler.

Hier thuis digitale tv naar de AVR 145 en een PS3, werkt perfect. Moet wel even het geluid op de tv uitzetten als ik digitaal kijk, want zowel scart als optisch stuurt hij het geluid door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dus eigenlijk moet je alles dubbel aansluiten, zowel op je tv als op je avr 145?
Dacht dat de avr ook beeld doorstuurde, maar dat is dus een verkeerde gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

Anoniem: 288258 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 11:13:
dus eigenlijk moet je alles dubbel aansluiten, zowel op je tv als op je avr 145?
Dacht dat de avr ook beeld doorstuurde, maar dat is dus een verkeerde gedachte.
Ja dat is een verkeerde gedachte, hij heeft namelijk geen hdmi 1.3. Wat eventueel nog zou kunnen is aansluiten met component kabel, ik weet niet of hij dat ondersteunt. Google er eens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
goed plan, ik zal daar eens op rond kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ook niets op te vinden, lijkt me dat hij dat wel moet ondersteunen, heb het geprobeerd maar werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 288258 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 15:14:
ook niets op te vinden, lijkt me dat hij dat wel moet ondersteunen, heb het geprobeerd maar werkt ook niet.
Heb je de handleiding niet meer? Volgens mij moet er toch gewoon een component video uitgang zijn, die je in de TV kunt prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja klopt is er ook, maar als ik mijn digitale ontvanger op video in doe en de tv op component out dan krijg ik geen beeld. moet dan de digitale ontvanger ook via component doen, maar die heeft geen component uitgang, alleen scart.
Pagina: 1