Ik heb echt een heel vreemd probleem.
(legaal) Panda Internet Security 2009
(Verder heeft de PC nooit problemen gehad).
PC is 3 maanden geleden opnieuw geinstalleerd en dat is vanaf XP Home sp2 en EI6 cd-rom die ik bij deze pc heb gekregen.
Ik kan mijn pc niet meer update op de volgende manieren:
-Automatische updates
-via de Update site van windows.
-Panda update werkt niet.
Automatisch:
-Windows: Doet het al een hele tijd niet meer:
Gekeken in de host file: Die is goed.
gekeken bij services en de automatische updaten staat op gestart.
-Panda: Panda update geeft de foutcode (12007) (mail van panda gaf als antwoord dat er iets aangepast moet worden maar die hebben ook niet geholpen). Panda pikt deze niet.
Het vreemdste van alles ik als ik via start->programma's->Windows Update dan opend IE met www.google.nl en niet met de Windowsupdatesite.
Ik kan dan wel in google de windowsupdatesite zoeken en dan erna toe gaan dat gaat goed.
Maar alles wat ik dan download komt er een pop-up met de melding 'Pagina niet gevonden'.
Panda uitgeschakeld (heeft niet geholpen).
Ik heb verder ook nog alle IE internet bestanden verwijderd (heeft niet geholpen).
Het bestandje edb.log verwijderd (heeft ook niet geholpen).
Het tooltje FixDownadup.exe (Van symantec) gedraaid (heeft hellaas ook niet geholpen).
Weten er mensen misschien een andere oplossing dan opnieuw installeren.
(legaal) Panda Internet Security 2009
(Verder heeft de PC nooit problemen gehad).
PC is 3 maanden geleden opnieuw geinstalleerd en dat is vanaf XP Home sp2 en EI6 cd-rom die ik bij deze pc heb gekregen.
Ik kan mijn pc niet meer update op de volgende manieren:
-Automatische updates
-via de Update site van windows.
-Panda update werkt niet.
Automatisch:
-Windows: Doet het al een hele tijd niet meer:
Gekeken in de host file: Die is goed.
gekeken bij services en de automatische updaten staat op gestart.
-Panda: Panda update geeft de foutcode (12007) (mail van panda gaf als antwoord dat er iets aangepast moet worden maar die hebben ook niet geholpen). Panda pikt deze niet.
Het vreemdste van alles ik als ik via start->programma's->Windows Update dan opend IE met www.google.nl en niet met de Windowsupdatesite.
Ik kan dan wel in google de windowsupdatesite zoeken en dan erna toe gaan dat gaat goed.
Maar alles wat ik dan download komt er een pop-up met de melding 'Pagina niet gevonden'.
Panda uitgeschakeld (heeft niet geholpen).
Ik heb verder ook nog alle IE internet bestanden verwijderd (heeft niet geholpen).
Het bestandje edb.log verwijderd (heeft ook niet geholpen).
Het tooltje FixDownadup.exe (Van symantec) gedraaid (heeft hellaas ook niet geholpen).
Weten er mensen misschien een andere oplossing dan opnieuw installeren.