Daarnet quotte ik deze post ralpje in "Het grote "kleine" mededelingentopic dee..." en het viel mij op dat het '-teken (alt+0180) dat ralpje had geplaatst, in de quote als ´ ; stond (spatie geplaatst voor de ; om omzetting te voorkomen). Vreemd genoeg werd dit blijkbaar wel opgepikt door de RML-parser, want er stond gewoon weer het ´-teken toen ik mijn post had geplaatst. Ik dacht dat dit soort dingen altijd werden uitgefilterd en tekens als & en # werden vervangen door HTML-entities? Er zou dus gewoon ´ ; moeten staan. Ook als ik 'handmatig' ´ ; intik in een post, wordt deze bij het plaatsen van een post omgezet naar een ´-teken. Dit werkt trouwens ook bij het bekijken van een post, kwam ik net achter, ik heb mijn voorbeelden dus aangepast door een spatie voor de ; te plaatsen om omzetting te voorkomen.
Ik heb mijn post (degene na de post die hierboven genoemd wordt) ge-edit en daarin zowel ´ als ´ ; geplaatst en zowaar, zowel als in 'Bekijk Bericht' als bij het plaatsen van het bericht werden deze gewoon omgezet. Gaat hier iets fout, of is dit bedoeld? If so, is het erg verwarrend (hoewel dit waarschijnlijk weinig voorkomt).
Ik heb mijn post (degene na de post die hierboven genoemd wordt) ge-edit en daarin zowel ´ als ´ ; geplaatst en zowaar, zowel als in 'Bekijk Bericht' als bij het plaatsen van het bericht werden deze gewoon omgezet. Gaat hier iets fout, of is dit bedoeld? If so, is het erg verwarrend (hoewel dit waarschijnlijk weinig voorkomt).