Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP x64] UDF 2.5 Filesystem

Pagina: 1
Acties:

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 07:44
Hallo mede-tweakers,

Ik heb onlangs de 64 bit versie van Windows XP geinstalleerd, maar ik kan hiermee geen blu-ray
discs/structuur openen. Dit is omdat er gebruik gemaakt word van UDF 2.5. Ik heb al op google gezocht,
maar ik kom enkel tools tegen voor 32bit, en er word soms gezecht dat het op x64 niet kan werken. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of heeft iemand tips?

alvast bedankt!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
G.I.Y.F.! (Google Is Your Friend)

UDF 2.5 reader for XP Pro x64

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 07:44
Ook deze ben ik inderdaad tegen gekomen, helaas was de link van rapidshare dood. Heb hem alsnog kunnen downloaden op internet, maar ook deze werkt niet. Verder heb ik AnyDVD HD geinstalleerd (welke ook een UDF filesystem reader zou moeten bevatten) maar deze werkt helaas ook niet onder x64.

Hoop wel dat het mogelijk is, aangezien het net een verse installatie is.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
ReX_NL schreef op zondag 25 januari 2009 @ 00:27:
[...]

Ook deze ben ik inderdaad tegen gekomen, helaas was de link van rapidshare dood. Heb hem alsnog kunnen downloaden op internet, maar ook deze werkt niet. Verder heb ik AnyDVD HD geinstalleerd (welke ook een UDF filesystem reader zou moeten bevatten) maar deze werkt helaas ook niet onder x64.

Hoop wel dat het mogelijk is, aangezien het net een verse installatie is.
Het is mogelijk. Je kunt Roxio Creator 2009 downloaden/kopen. Deze software kan Blue-Ray DVD's bakken en ondersteunt XP x64.

Ook ondersteunt Nero 9 het Blu-Ray formaat voor DVD's. Deze software draait ook op x64, omdat ik deze hier zelf heb draaien. Naar mijn mening is Nero het beste brandprogramma wat er bestaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Turdie op 25-01-2009 02:17 ]