Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-07 00:18
Hallo,

Eén gadget die ik net heb geinstalleerd genaamd "Sunorb alarm" heeft een paarse rand.

Zie deze link:
http://www.techimo.com/fo...ets-have-pink-border.html

Ik heb al heel wat afgezocht op google en blijkbaar ligt het niet aan de gadget maar aan iets anders (volgens een gebruiker op een forum), hij heeft alleen verder niet meer gereageerd en dus ook niet de oplossing verteld. Het is me wel opgevallen dat als ik een instelling wil maken in deze gadget, dan opent zich een menu en wordt de gadget wat kleiner, dan heeft hij die paarse rand ook niet meer. Maar zodra het menu met instellingen verdwijnt, wordt deze gadget weer groter en komt de paarse rand weer terug.

De link naar de gadget:
http://gallery.live.com/l...e1-26a9232ee49d&bt=1&pl=1

Iemand die weet waar het aan ligt?

Alvast bedankt,

Mvg,

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
nobody knows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heefd dat te maken met de Aero omgeving cq VGA driver. Sommige gadgets hebben dat ook als je ze gebruikt in een gemodde VistaSideBar onder XP, omdat XP Aero niet ondersteund.
Ook als ik mijn VGA drivers update zijn bepaalde Gadets na de eerste reboot (na verijderen oude driver) met een paarse/roze rand, na het installeren van de nieuwe driver is het weer goed na een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
Ik heb de nieuwste drivers gedownload (heb ze wel moeten modden om te kunnen gebruiken onder vista 64 bits, maar dit moest ook onder XP, heb namelijk de ATI Mobility Radeon HD 3470)

En ik maak dus gebruik van Vista Business, zover ik weet ondersteund deze geen Aero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
Het is gefixt, zat toch een Aero functie in Vista Business., Heb de Aero omgeving ingeschakeld en de paarse randen zijn verdwenen.