Ik heb hier een PC met daarop XP SP3. Deze heeft last van dat geen audio of video apperaat meer werkt. Dus apparaten beheer gekeken, blijkt overal een uitroep teken te staan met de melding: "Error 39, kan driver niet in geheugen laden". Nou ja gegoogled. Levert op: Driver opnieuw installeren. Heb bijna alle driver dus opnieuw geinstalleerd. Zonder success. Heb ook SP3 er even opnieuw opgezet, dito, geen success.
Het betreft alle Audio en video apperaten, dus ook de webcam en scanner (heel vaag). Uiteraard heb ik een spyware, malware, adware, virus scan gedaan. Ook geen success.
Ik weet het niet meer.
Windows Repair heeft ook geen succes (heb alleen een CD van Windows met SP2 en dat wil die niet).
Dus voordat ik hem ga herinstalleren (wat ik eigenlijk niet wil), heeft iemand nog een idee.
Het betreft alle Audio en video apperaten, dus ook de webcam en scanner (heel vaag). Uiteraard heb ik een spyware, malware, adware, virus scan gedaan. Ook geen success.
Ik weet het niet meer.
Windows Repair heeft ook geen succes (heb alleen een CD van Windows met SP2 en dat wil die niet).
Dus voordat ik hem ga herinstalleren (wat ik eigenlijk niet wil), heeft iemand nog een idee.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.