Na een middagje zoeken op het internet heb ik helaas niets relevants kunnen vinden, wie weet heeft hier iemand een idee. Voor mijn werk gebruik ik in Excel dagelijks tientalle .csv (Comma Separated files) files. Iedere keer als ik zo'n file afsluit of opsla krijg ik van Excel twee standaard waarschuwingen; ten eerste wordt mij altijd gevraagd of ik de informatie wil opslaan, ten tweede wordt mij altijd mede gedeeld dat er informatie verloren kan gaan (cvs is text met comma's, dus geen leter typen, kolom groote etc).
Ik klik dus per dag iets van twintig of meer van deze popups weg. En het begint me nu echt te irriteren. Kan ik Excel opdragen mij niet meer te storen met deze berichten, en gewoon altijd "ja" als optie meegeven? Ik heb alleen kunnen vinden hoe dat via macro's kan (DisplayAlerts = False) maar dus niet in de normale omgeving.
Ik klik dus per dag iets van twintig of meer van deze popups weg. En het begint me nu echt te irriteren. Kan ik Excel opdragen mij niet meer te storen met deze berichten, en gewoon altijd "ja" als optie meegeven? Ik heb alleen kunnen vinden hoe dat via macro's kan (DisplayAlerts = False) maar dus niet in de normale omgeving.
at your service