Toon posts:

[Asus 9800GTX+] Afspelen video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Recent heb ik een nieuw systeem aangeschaft met o.a. de volgende specs:

AMD Phenom X4 9950 2.6 Ghz
Antec Sonata III 500W
Asus M3n-HT
Asus videokaart 9800GTX+
Windows XP pro
4 GB intern geheugen

Het draait allemaal als een zonnetje behalve bij het afkijken van allerlei soorten videoformaten zoals avi, mkv, wmv enz. Bij het afspelen blijft windows media player danwel KM player af en toe 'hangen' en speelt dan weer verder. Blijf het probleem houden, ook met de nieuwste nvidia drivers. Temperatuur hangt zo rond de 43-50 graden.

Iemand een idee?

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:23:
Hallo,

Recent heb ik een nieuw systeem aangeschaft met o.a. de volgende specs:

AMD Phenom X4 9950 2.6 Ghz
Antec Sonata III 500W
Asus M3n-HT
Asus videokaart 9800GTX+
Windows XP pro
4 GB intern geheugen

Het draait allemaal als een zonnetje behalve bij het afkijken van allerlei soorten videoformaten zoals avi, mkv, wmv enz. Bij het afspelen blijft windows media player danwel KM player af en toe 'hangen' en speelt dan weer verder. Blijf het probleem houden, ook met de nieuwste nvidia drivers. Temperatuur hangt zo rond de 43-50 graden.

Iemand een idee?
download een goede player zoals zoom player of download media player classic vanaf sourceforge.net

succes

Verwijderd

Topicstarter
Helaas hetzelfde effect :-(

• Autovisie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06-2022
Ik heb met VLC player eigenlijk nooit last van hangen. Dat is voor mij de beste 'kale' speler. Met 1080p mkv's in x.264 heb ik problemen gehad, maar na het installeren van de juiste codec (ik gebruik nu de h.264 codec van powerdvd 8 ) doet de videokaart het werk en loopt het als een zonnetje